יום ראשון, 29 במרץ 2020

משקפי השמש האופנתיים של Dita כבר כאן

ב2020 כולם כבר מבינים שמשקפיים, שמש וראייה, מזמן הפכו ליותר מאביזר פונקציונאלי לראייה או הגנה מפני קרינת השמש, אלא גם פריט אופנתי שמכתיב טרנדים ומהווה אאוטפיט הכרחי בהופעה שיקית. כאלה הם המשקפיים של המותג האמריקאי DITA.
כשרואים את המשקפיים של דיטה, המיובאים לארץ על ידי חברת דיוק אופטיקס, מבינים מיד מהן איכות ויוקרה.
 בהשראת דורות של אומנים ובעלי מלאכה קלאסיים, מעוצבים משקפי השמש ומסגרות הראייה של דיטה במעין מיזוג של מזרח ומערב בהרמוניה מושלמת של יופי ואיכות. 
בין אם מדובר במסגרות קלאסיות ואלגנטיות או במסגרות הוריקן טרנדיות, כל מסגרת של דיטה מיוצרת ביפן בעבודת יד מוקפדת ובשימוש בחומרים באיכות הגבוהה ביותר- טיטניום, זהב 18K, זהב לבן ואצטט יפני. בשנת 2020 ולאחר 39 חודשי פיתוח, תושק קולקציית DITA EPILUXURY אשר מציבה לענף האופטיקה העולמי רף חדש בתחומי העיצוב, החדשנות והאיכות עם מסגרות המורכבות מלמעלה מ 49 חלקים שונים ומאפשרות ורסטיליות מלאה בהחלפת המוטות והעדשות.
את המשקפיים של המותג DITA  ניתן להשיג בחנויות המובחרות.


יום רביעי, 25 במרץ 2020

בקרוב יגיע הקיץ, ואלו משקפי השמש שאתן צריכות


התפיסה המקובלת בעבר הייתה שמשקפי שמש הם פריט הנותן מענה לסוגיית ההגנה על העיניים מפני קרני השמש, ומשקפי הראייה הם אך ורק אביזר שנועד לשפר את הראיה. בשנים האחרונות מתקבעת יותר ויותר הגישה על פיה מדובר בפריטים אופנתיים המשלימים את ההופעה ומשרדים מסר לגבי האישיות שלנו. אם בעבר נהגנו לקנות זוג משקפיים אחד בלבד ולהתחדש, במקרה הטוב, פעם בעונה, הרי שהיום רובנו מחזיקות בקולקציה מכובדת של מספר משקפי שמש אותם אנחנו מתאימות לאאוטפיט.
אחד המותגים בהם כדאי להתחדש השנה, במיוחד כעת, בפתחו של האביב ועונת השמש הוא Chloe.
Chloe הוא בית אופנה הפריזאי הנשי ביותר. כשילוב מיוחד של קוטור ורוח צעירה, בית האופנה קלואה נוסד בשנת 1952 על ידי גבי אגיון, הידועה כאחת הנשים המתוחכמות ביותר בעולם האופנה והסטייל בזכות הקולקציות השיקיות והנשיות שלה ואביזרי החובה האייקוניים.
המותג Chloe מייצג נשיות, מודרניות, חן וחוסר מאמץ כמאפייני הליבה ומגדירים גם את קולקציית המשקפיים: מסגרות קלות, קישוטים מרהיבים וניגודים הרמוניים של מרקמים וגוונים המשפרים את מסגרות ה over sizer האייקוניות של המותג.
הקולקציה עושה שימוש בתערובת של אלמנטים כמו מתכות מוזהבות, צורות עגולות, רטרו וover size, גוונים חמים ועדשות צבעוניות, נאמנות לפלטת הצבעים של קלואה.
המותג CHLOE מיובא לישראל על ידי חברת דיוק אופטיקס, מהמובילות בארץ בייבוא משקפי שמש ומסגרות ראיה, שחרטה על דגלה אופנתיות, נוחות ויוקרה.
את הקולקציה ניתן להשיג בחנויות המובחרות.


יום חמישי, 19 במרץ 2020

סדרת המוצרים שתשמור לכן על תוצאות ההחלקה והצביעה

בימים הזויים אלו, כשאנחנו לא יכולות לצאת למספרה, וחייבות איכשהו לתחזק את ההחלקה והצביעה שלנו (או סתם לשמור על השיער שייראה נורמלי למקרה שמשרד הבריאות יקפוץ לבקר😉), טוב שיש את סדרת המוצרים החדשה של טרזמה, שנותנת לנו קצת שקט (לפחות בגזרת השיער).
למי שלא מכירה, המותג טרזמה הוא מותג עיצוב השיער מספר 1 בארה"ב, והסדרה החדשה  Colour Shineplexמכילה שלושה מוצרים: שמפו, מרכך ומסכה.
מה שמייחד את כולם הוא, שהם נטולי סולפטים, מכילים שמן קמליה ומתאימים לשיער שעבר החלקה כימית וגם לשיער צבוע.
הסדרה מסייעת בשמירה על תוצאות ההחלקה והצביעה, וכן מוסיפה חיות וברק לשיער הצבוע.
המותג טרזמה גייס לשורותיו את גילי אלגבי, מעצב השיער של הכוכבות. 
(צילום:דניאל אלסטר)
אלגבי השתמש במשך חודשיים בסדרת Colour Shineplex על הכוכבות שלו, הלקוחות שלו ואפילו על עצמו, והביע התלהבות רבה. לדבריו, הסדרה מתאימה לצובעות ולמחליקות במגוון רחב של ההחלקות: קרטין, אורגנית, צרפתית ויפנית.
מה אני חשבתי? אהבתי את הסדרה, שגרמה לשיער שלי להראות נקי ומבריק. הריח מעולה, וההרגשה היא כמו אחרי טיפול במספרה.
להשיג ברשת סופר פארם.
מחירים לפני מבצעים:
שמפו ומרכך- 23.90 ש"ח.
מסכה- 34.90 ש"ח.


יום שני, 9 במרץ 2020

המשקאות הפופולריים עשו עלייה לישראל

אחרי שכבשו את העולם בסערה, היינות בטעמים של הזמרת והראפרית ניקי מינאז' עשו עלייה לארץ.
היינות של ניקי מינאז', Myx Fusion, הושקו בארה"ב בשנת 2013, והתקבלו בהתלהבות בקרב הצעירים.
מינאז', שמשמשת גם כפרזנטורית וגם כאחת מבעלי החברה, החליטה שהיא רוצה להכשיר את ליין המוצרים, כך שגם הקהל היהודי והישראלי יוכל לצרוך אותו.
לפני כחודש נערכה ההשקה הרשמית (והעולמית) במסגרת פסטיבל היין הכשר הבינלאומי "טועמים עולם" של חברת צור עולם של יין בנמל תל אביב.
כרגע ישנם שני טעמים בליין הכשר: ענבים ואפרסק.
 לדברי מינאז', היא כרגע עובדת על כך שכל הטעמים יהיו כשרים.
בתור חובבת יין (וחובבת טעמים מתוקים), אהבתי מאוד את שני הטעמים. היינות, שמגיעים בבקבוקים בגודל של 187 מ"ל (בערך כוס) מתאימים מאוד למשלוחי מנות, לסעודת פורים וגם לפסח שיחול בקרוב!
שתיה נעימה😀.
מחיר לצרכן: 10 שקלים לבקבוק.
להשיג בחנויות היין המובחרות ברחבי הארץ.

יום חמישי, 5 במרץ 2020

התזמורת משתוללת/דפנה לוסטיגר- הספר שיכיר לילדיכם את כלי התזמורת

"יום החזרה הגיע, הכלים החלו באולם הקונצרט להופיע...כנורות שלובי ידיים, טרומבון וטובה, חליל צד וויולה, קונטרבס שבקושי זז, הצ'לו מאחור, קלרינט וקרן יער מחובקים, הפיקולו עם גלגיליות דוהרים, הבסון והחצוצרה כמעט לחזרה מאחרים."
מוזיקה היא חלק מהותי מחיי מאז ומתמיד, ולשמחתי הילדים שלי אוהבים גם הם לשיר ולנגן, אך מדובר בעיקר במוזיקה פופולרית, ופחות בקלאסית.
אז איך מנגישים לילדים את עולם המוזיקה הקלאסית, ועוזרים להם להכיר ולאהוב?
צעד ראשון הוא לערוך לילדים הכרות עם כלי התזמורת, וכדי לעשות זאת ניתן וכדאי להכיר להם את הספר "התזמורת משתוללת" מאת דפנה לוסטיגר.
בספר מסופר על כלי הנגינה, שממהרים לחזרה, אך המנצח מאחר, ולכן הכלים מחליטים לחפש מנצח מחליף. בזמן שחלק מהכלים מציעים את עצמם לתפקיד החשוב, הילדים לומדים על התכונות שלהם, ובעזרת ברקודים השזורים בספר (ואותם ניתן לסרוק באמצעות הסמארטפון), אפשר להאזין לצלילים שמפיק אותו כלי נגינה.
הספר כתוב בצורה מקסימה. הוא מתאים בעיקר לילדי גן, וילדי הכיתות הנמוכות יוכלו לקרוא אותו בעצמם.
האיורים הפסטליים של ילנה סברדלוב מוסיפים, ובזכותם הילדים יודעים איך כל כלי נראה.
קריאה מהנה!

התזמורת משתוללת
מאת דפנה לוסטיגר
הוצאת אופיר ביכורים
מחיר לצרכן: 48 שקלים
להשיג בחנויות הספרים