יום שני, 4 בינואר 2016

צעדים ראשונים- מתנה והדרכה ליולדת ללא תשלום

לפני חמש שנים, כשנולד בני הבכור, שמעתי מחברה על "צעדים ראשונים", שאפשר להרשם דרך האתר שלהם, ומגיעה מדריכה של החברה עד הבית להדרכה קצרה, שבסיומה מקבלים מתנות לאם ולתינוק.
מאחר ואני אוהבת מאוד לקבל מתנות, יצרתי קשר עם "צעדים ראשונים", וקבעתי פגישה. לפני תחילת הפגישה עמדתי מול המראה והתאמנתי על פרצופים קשוחים, כדי שאדע איך לסרב בתקיפות ברגע שינסו למכור לי משהו.
ואז צלצל הפעמון, ונכנסה בחורה נחמדה עם שקית גדולה ועמוסה. היא הסבירה לי על כל המוצרים אשר היו בשקית, וכמובן השאירה לי אותם במתנה, אך הפגישה התנהלה בנעימות וללא ניסיון למכור לי משהו, ולכן לא נעשה שימוש בפרצוף הקשוח, אלא רק בחיוך:)
לפני כחודשיים, כשילדתי בפעם השלישית, נזכרתי ב"צעדים ראשונים", ותהיתי אם הם עדיין מעניקים את השירות הזה ליולדות.
נכנסתי לאתר, ולשמחתי גיליתי שהשירות ממשיך להיות פעיל. קבעתי פגישה.
ביום הפגישה הגיעה אלי צופית המקסימה עם שקית עמוסה כפי שזכרתי. צופית שוחחה איתי על הלידה ועל התינוקת, שאלה אותי כמה שאלות סקר קצרות, ונתנה לי הסבר על כל המתנות שקיבלתי. בין השאר היו שם מוצץ, תמ"ל, חיתולים ועוד דברים שכל תינוק שרק נולד צריך. 
אז אני משערת שהשאלה שמנקרת בראשכן היא: מה יוצא להם מזה? אם הכל בחינם- למה הם עושים את זה? איפה הקאטץ'?
התשובה היא שהפעילות של "צעדים ראשונים" היא בחסות חברות שונות בתחום התינוקות. האינטרס של החברות הוא לחשוף את האמהות למוצרים שלהן, ואנחנו כמובן רק מרוויחות מכך. 
הצוות של "צעדים ראשונים" כולל נציגות הדרכה בתחום התזונה, עיסוי תינוקות, יועצות הנקה וכיו"ב. המדריכות עוברות הדרכות ועדכונים שוטפים בתחום התינוקות. 
הפעילות מיועדת לנשים שילדו (אפשר ליצור קשר עד שלתינוק ימלאו 4 חודשים), אך גם לנשים בהריון יש פעילויות שונות, אז שווה ליצור קשר.
איך יוצרים קשר?
דרך האתר: 
השירות מומלץ מאוד! אין לכן מה להפסיד:)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה