יום רביעי, 25 בינואר 2017

למה מגיע לי כל הטוב הזה? (או: איך אכלתי לילדים את כל הבמבה)

מדי כמה זמן אסם מחליטים להפתיע עם טעמי במבה חדשים. 
בבמבות עם מילוי הנוגט ועם מילוי החלבה כבר התאהבנו מזמן.
ועכשיו יש שלושה טעמים חדשים, שאותם ניסיתי השבוע:
במבה בומבה, במבה עגולה ובמבה פונץ' בננה.
בעצם לא מדובר בטעמים חדשים, כי טעמה של הבמבה נשאר כטעמה של הבמבה... יהיה יותר מדוייק לכתוב שמדובר בוריאציות חדשות על החטיף האהוב, שמצטרפות לבמבה נוגט, במבה חלבה, במבה מתוקה וכמובן- הבמבה הקלאסית האהובה.
חירפתי את נפשי, והחלטתי לטעום את שלושת הבמבות החדשות. 
מאחר ואני מתייחסת לסקירות שאני מבצעת כאן בבלוג במלוא הרצינות- הקמתי צוות שלם שבדק את הבמבות.
הצוות כלל את בני הגדול, בנותיי הקטנות, וכל שאר ההורים שהילדים שלהם בחוג כדורגל, והם מחפשים מה לעשות בזמן שהם יושבים על הטריבונה במגרש.
אז אכלנו, זללנו, בדקנו ודירגנו.
להלן התוצאות.

במקום השלישי: במבה בומבה
על פניו זה נשמע כמו הבטחה: אוהבים במבה? קחו את זה בגדול!
אבל התוצאה מעט בעייתית. הבמבה הגדולה קצת נראית כאילו היא טרפה את כל הבמבות הקטנות. הגודל הגדול מגניב מבחינת איך שזה נראה, אבל פחות פרקטי. אהבנו? פחות.

במקום השני: במבה עגולה
הבמבה העגולה נראית כאילו מישהו נתן לה כאפה והשטיח אותה. הגימיק נחמד, אבל היא מרגישה קצת יותר דחוסה ופחות אוורירית מהבמבה הרגילה. לא שזה הפריע לנו לחסל את השקית, כן?

ובמקום הראשון: במבה פונץ' בננה
וואו! מה זה הדבר הזה? במילה אחת: מדהים! אני חייבת להודות שבהתחלה חששתי מהשילוב הזה של פונץ' בננה עם הבמבה שלי. זה היה נראה לי קצת לא קשור. אבל וואו. זה טעים! אם היה מקום יותר גבוה מהמקום הראשון- הבמבה הזו הייתה מקבלת אותו. היא טעימה ברמות. נהניתי מכל ביס. ההורים שישבו לידי בחוג כדורגל נהנו פחות, כי לא השארתי להם כלום...

לסיכום: אין אין אין כמו במבה. זו לא רק סיסמא. זו דרך חיים.
לכו לנשנש. 

את הבמבות החדשות ניתן להשיג ב... כל מקום בעצם:)

5 תגובות:

  1. לבריאות
    הפונץ'- בננה באמת נראה מוזר...אולי אנסה בהזדמנות

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה. הפונץ' בננה באמת הפתיע. נשמע מוזר, אבל ט-ע-י-ם....

      מחק