יום שני, 31 ביולי 2017

מהדורת קיץ מיוחדת של חטיפי אסם- תתכוננו להתמכר...

חם, כל כך חם...
אחרי כל יציאה מהבית אני מרגישה שאני לא יכולה לעשות יותר כלום מרוב שהחום הזה מתיש...
וזה שהילדים בחופש לא ממש עוזר..
אבל לפחות יש משהו משמח בקיץ הזה-
אסם השיקו חטיפים במהדורת קיץ מיוחדת.
אז כשחוזרים מהגינה/בריכה/סיבוב בשכונה- אני פותחת לילדים את אחד החטיפים, וככה אני יודעת שיש לי כמה דקות של שקט (רק חבל שהם כל כך מוצלחים, שגם אני מנשנשת מהם לא מעט...)
ארבעת החטיפים המוצלחים ביותר של אסם זכו לגרסה קיצית במהדורה מיוחדת:
-במבה קיץ בצורת שמש- אותה במבה אהובה בצורה של שמש.
-ביסלי טאקו בטעם מקסיקני- ביסלי טעים שגורם לי לדמיין שקפצתי לרגע למקסיקו.
-דובונים בצורת שמש מחייכת
-פופקו תות קרמל- מיקס טעמי קיץ.
ניסיתי הכל, חוץ מהפופקו, ובאמת החטיפים טעימים וכיפיים.
הילדים נהנו מהצורות המיוחדות של החטיפים האהובים, ונשאר לי רק להודות לאסם על החידוש וההתרעננות.

כשרות במבה, פופקו וביסלי בד"ץ עדה חרדית.
כשרות דובונים חתם סופר.
מחיר מומלץ: 4-4.5 שקלים.
להשיג ברשתות השיווק

תגובה 1:

  1. זה מעניין שאת כותבת על חטיפים מיד אחרי שאת מפרסמת טור שלם על הרגלי אכילה בריאים של ילדים...

    השבמחק