יום חמישי, 9 בינואר 2020

יש לי יום יום דג...

למרות שבאתי מבית אשכנזי (או שמכיוון שבאתי מבית אשכנזי)- אני מבשלת מאכלים של כל העדות- מאכלים מרוקאים, תימניים, טריפוליטאים, עיראקים ועוד ועוד. 
 אחד המאכלים, שאני אוהבת להכין הוא דגים בסגנון חריימה. אני יודעת שיש כל מיני גרסאות למאכל האהוב הזה. אני בדרך כלל מכינה אותו מדג נסיכת הנילוס בתוספת רוטב חריף, שום והמון כוסברה.
ולמה אני מספרת לכם את כל זה?
חברת קנור הוסיפה לאחרונה לסדרת רטבי העגבניות שלה רוטב עגבניות פיקנטי לדג.
לא תמיד אני ששה להחליף את הרוטב הביתי שלי באחד אחר, אבל החלטתי לתת לרוטב הזה צ'אנס, לבדוק אם הוא טעים ועל הדרך לחסוך קצת עבודה במטבח (שזה תמיד מבורך😁).
עקבתי אחר ההוראות. לרוטב הוספתי קצת שמן, וכמובן את הדגים (השתמשתי הפעם בדג בורי).
אחרי שהדגים התבשלו- הוספת טיפה כוסברה מלמעלה.
הגשתי הכל עם חלה טריה.
ו.... יצא טעים מאוד!
אז נכון שאין כמו בבית, אבל כשרוצים לחסוך זמן- זו אפשרות מצויינת, ויחסית לרוטב קנוי הוא גם טעים מאוד ומרגיש עשיר.
רוטב העגבניות החדש מצטרף לטעמים הקיימים בסדרה: רוטב לשקשוקה, רוטב פומודורו קלאסי, רוטב עגבניות- בזיליקום ורוטב נפוליטנה.
רוטב עגבניות פיקנטי לדג של קנור
מחיר: החל מ10 שקלים
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות




2 תגובות: