יום שלישי, 29 בספטמבר 2015

המסע לכוכב המינימיקים- ביקורת סרט

בשבוע שעבר הלכתי יחד עם בני הגדול (בן רבע ל5) לסרט "המסע לכוכב המינימיקים" בסינמה סיטי.
נתחיל מהדברים הטובים: מדובר בסרט האנימציה הישראלי הראשון לילדים! הסרט הופק כולו בישראל- האנימטורים, הבמאי, המפיקים, התסריטאים- הכל תוצרת כחול לבן!
מאחר ואני מחבבת ומעודדת במיוחד מוצרים תוצרת הארץ נדלקתי על הרעיון, והגעתי בהתלהבות לאולם הקולנוע.
"המסע לכוכב המינימיקים" מבוסס על סדרת הטלויזיה מיקמק ועל העולם הוירטואלי mikmak.co.il, והוא מספר את סיפורה של חבורת מימקמקים מלוכדת ושובבה, שעוברת מסע מאתגר להצלת הכוכב שלהם.
יום המינימיקים השנתי הגיע. זהו האירוע החשוב ביותר בשנה במיקמק סיטי – בו מגיעות ביצי המינימיקים החדשים, המיועדים לאימוץ. היום נחגג ביריד ענק וססגוני, ושיאו הוא רגע בקיעתן של ביצי המינימיקים, אז בוחר כל מינימיק את הילד שיאמץ אותו והם מתחבקים בשמחה.
בכל שנה מגיעות ביצי המינימיקים בלוויית רועת המינימיקים הזקנה, החיה על כוכב המינימיקים. היא זו שמטפלת בביצים בתהליך גדילתן ופעם בשנה עולה על חללית ומלווה אותן במסען בחלל לעבר מיקמק סיטי. בסיום החגיגות היא ממריאה חזרה אל הכוכב.  

חבורת המיקמקים מקס, סאני, זואי וג'ימבו  מחכה כל השנה ליום הזה, ויוצאת ליריד בלוויית אלביס המינימיק של זואי, שהפך עם הזמן להיות המינימיק של כל החבורה.

 האירוע החגיגי תופס תפנית מפתיעה כאשר גברת מיקיאוולי הרשעית והעוזר הנאמן שלה מונדו נותנים למינימיקים שיקוי שהופך אותם לענקיים ומאיימים והם מתחילים להשתולל ולהרוס את העיר.

עתידה של מיקמק-סיטי נמצא בסכנה, והחבורה מתאחדת ויוצאת למסע לעבר כוכב המינימיקים כדי להשיג את גביש הפלא שיחזיר את השקט למיקמק-סיטי ואת המינימיקים האהובים שלהם לקדמותם.

בדרך הם חווים חוויות שונות ומבינים את כוחה של עבודת צוות וערכה של חברות

בתחילת הסרט הבן שלי ישב מוקסם. בסצנה, שבה המינימיקים בוקעים מתוך הביצה הוא אפילו אמר "אמא , זה מרגש אותי", אך לאחר מכן הגיעו כמה קטעים מפחידים, כשהמינימיקים הפכו לענקים והחלו להשתולל. באותו רגע הבן שלי נבהל מאוד ורצה לעזוב את אולם הקולנוע. אמרתי לו שעוד מעט זה כבר לא יהיה מפחיד, אבל  לצערי גם בהמשך הסרט היו סצנות מפחידות מאוד. , עד שנאלצנו לעזוב..
היה לי חבל, כי  הייתי שמחה לעודד את הסרט הזה, ולו רק בשל היותו תוצרת הארץ, אבל כנראה שהוא מתאים לילדים גדולים ואמיצים..
הסרט בבימויו של שי כרמלי פולק, ומדובבים אותו חנה לסלאו, יוסי פולק, קובי פרג', עידו מוסרי, תומר שרון, לירון לב, שירי גדני, עמי סמולרצ'יק ואילן גנני.
משך הסרט- 96 דקות. 

2 תגובות: