יום שלישי, 10 במאי 2016

הלגה רקנטי-טיפולי פנים וגוף


על הלגה רקנטי שמעתי כבר מזמן, אבל רק השבוע הזדמן לי להגיע אליה.
השיטה של הלגה מבוססת על טיפול כולל בשורש הבעיה.
השיטה משלבת בין עבודה פנימית (תפריטים לתזונה נכונה, תוספי מזון ושינוי באורח החיים) לבין עבודה חיצונית (תכשירים ייעודיים, קרמים ומכשור מתקדם).
תהליך הטיפול מורכב משלושה שלבים:
1. טיפול- איתור מקור הבעיה וטיפול עד שמגיעים לאיזון ותפקוד תקין.
2. שינוי- בניית תוכנית טיפול אישית עבור המטופל.
3. שימור- התאמת תוכנית תזונה אישית ותוספי מזון ומתן המלצות בכל התחומים המשפיעים על העור.
הקליניקה של הלגה רקנטי נמצאת בראשון לציון.
המקום עצמו מאוד נעים ומעוצב בצורה מקסימה, שעושה חשק להכנס.
בחרתי בטיפול צלוליט. הטיפול מתבצע על ידי טכניקה ייחודית. באמצעות שימוש במכשיר מתקדם, המבוסס על גלי רדיו, עוברים על האזור הרצוי, כאשר המכשיר פולט גלי חום ישירות לעומק הרקמה. אנרגיית הגלים מפרקת את תאי הצלוליט, מלחימה את הרקמה ומכווצת את תאי השומן.
חני המטפלת עברה בסבלנות רבה על האזור שבו בחרתי (הבטן) במשך 35 דקות.
הטיפול אינו כואב, אם כי הוא מעורר חוסר נוחות לעתים.
אמנם אחרי טיפול אחד קשה לראות תוצאות, אך לפי מה שסיפרה לי חני, הטיפול הוא מאוד אפקטיבי, ואחרי סדרה של כמה טיפולים התוצאות הן לא פחות ממדהימות. את זה היא סיפרה מידע אישי, לאחר שהיא עצמה הגיעה למכון בתור לקוחה, וכל כך נהנתה מהתוצאות, עד שהחליטה שהיא רוצה לעבוד שם.
מכון הלגה רקנטי מציע טיפולים נוספים. ביניהם:

פוטו Rejuvenation - טיפול החודר לתוך העור בעזרת הבזקי חום, וכך עובד בעומק העור ומכווץ את הרקמה הפנימית. 

BDR -  טיפול אינטנסיבי במכשיר מחטים המבצע מהפך בעור. הטיפול מסדר מחדש את הרשת האלסטית ומהדק את העור, "מאלץ" את העור לחזור לתפקוד תקין ומטשטש צלקות וקמטוטים. הטיפול במחטים נשען על פעולה ייחודית המגרה את העור ויוצרת פציעה מבוקרת על הרקמה.  היתרון הגדול בטיפול בכך שהוא יכול לעבוד ישירות על קמטוטים עדינים.

טיפול עיניים במחטים– מתיחת העור סביב העיניים. טכניקת טיפול המשנה את העור מבפנים, באמצעות החדרת זהב, תמציות קוויאר, תאי גזע וחומר טבעי המדמה את פעילות ההורמונים בגוף . התוצאה הינה מיצוק העור והעשרתו בלחות, עידוד התחדשות התאים וטשטוש הקמטים.  

טיפולי צלוליט – טיפול משולב הכולל:
טיפול בגלי רדיו המנצחים את הצלוליט מבפנים -זה הטיפול שבו בחרתי. 
שבירת שרשראות צלוליט - טכניקת טיפול דמוית אולטרה סאונד, התוקפת את הצלוליט בשלוש רמות – שימוש בחומר פעיל המצעיר את העור באמצעות טיפול בטקסטורה שלו, ניקוז הפסולת שהצטברה בלימפה כתוצאה מהצטברות הצלוליט, וחיזוק השריר באמצעות פולסים.
טיפול בחבישות, פיסול מחדש של הגוף - חבישת הגוף בתחבושות מיוחדות, הספוגות במינרלים שהותאמו באופן אישי לאופי הבעיה. המינרלים נספגים בגוף, גורמים לניקוז רעלים ומאפשרים לפסל אותו ולהשיב לו את צורתו המקורית.

 כדי שיהיה לכן יותר קל לבחור מתוך מגוון הטיפולים- הלגה מציעה את כל הטיפולים הנ"ל כטיפול הכרות מלא, המאפשר ללקוח להכיר ולהתרשם ממידת האפקטיביות של הטיפול.
מחיר לטיפול הכרות- 360 שקלים בלבד.

 אז תנו לעצמכן מתנה ולכו להתפנק אצל הלגה. 
ושיהיה לכן בהנאה!

הלגה רקנטי
מרכז בן גוריון
בן גוריון 4 ראשון לציון
http://helga.co.il/





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה