יום ראשון, 5 ביוני 2016

אקסס בארס אצל ליאת אגרי-וינר: לשחרר מהראש...

בכל פעם שאני בטוחה שכבר הכרתי את כל סוגי הטיפולים- מגיעות הפתעות חדשות. 
לאחרונה חוויתי לראשונה בחיי טיפול הנקרא "אקסס בארס".
טיפול אקסס בארס הוא טיפול, אשר במהלכו נוגע המטפל בנקודות שונות בראש, הנקראות "בארס" (Bars).
בראשנו קיימות 32 נקודות כאלו. כל נקודה מתחברת להיבט, רעיון, אמונה או החלטה שונים. 
הנגיעה העדינה בנקודה "משחררת" את האמונה הזו שקיימת ויכולה לעכב אותנו. 
הטיפול אמור לשחרר את המטופל מאמונות מגבילות, ולשפר את חייו.
הגעתי לליאת אגרי-וינר, אשר מטפלת בקליניקה שבביתה בראשון לציון.

ליאת סיפרה לי, שלפני שהיא נחשפה לבארס לראשונה, היא סבלה מחרדת נטישה.
אל הבארס היא הגיעה במקרה לאחר מות אביה, אשר הותיר אותה עם "בלאגן" בראש.
לדבריה, היא הרגישה כאילו יש לה רכבת אשר לא עוצרת בתוך הראש.
הטיפול שחוותה הרגיע אותה במידה רבה, וגם בנוסף, בלי להתכוון, עזר לה להתגבר על חרדת הנטישה שלה!
לאחר מכן, היא החליטה ללמוד את הנושא, וכיום היא מטפלת ואף מלמדת את השיטה.
טיפול מספר 1:
נשכבתי על מיטת הטיפולים בקליניקה הנעימה של ליאת (חשוב לציין שהטיפול מתבצע בלבוש מלא).

ליאת ישבה מאחוריי ונגעה לי בכל פעם באזורים שונים בראשי.
הנגיעות היו עדינות מאוד, כמעט לא מורגשות פיזית, אבל בתוך הראש הרגשתי שמשהו מתחולל, צפו בי מחשבות שונות, ויכולתי ממש להרגיש את האנרגיה עוברת לתוך ראשי. 
בזמן המגע אמרה ליאת משפטים שונים, אשר נועדו "לשחרר" את התודעה.
הטיפול נמשך כשעה.
לדברי ליאת, כל טיפול שונה מבחינת הזמן. רוב הטיפולים נמשכים בין 40 דקות לשעה ורבע.
לאחר הטיפול, אשר בו, כפי שאמרתי לליאת, לא קרה כלום, אבל קרה הכל, הרגשתי רגיעה גדולה ובהירות מחשבה.
המשכתי את יומי, והרגשתי שמשהו בי יותר רגוע.
כדי לוודא שהטיפול באמת עוזר- קבענו שוב:)
טיפול מספר 2:
הטיפול השני אצל ליאת חל שבועיים בדיוק לאחר הטיפול הראשון.
ליאת שאלה אותי אם הרגשתי בשינוי.
ניסיתי לחשוב אם משהו השתנה בי לאחרונה. הרצתי בראשי חוויות מהשבועיים האחרונים, וגיליתי שהתגובות שלי לאירועים שונים בחיי השתנו.
הייתי רגועה יותר, פחות התעצבנתי כשהילדים לא עשו מה שביקשתי, ישנתי טוב יותר, אפילו הרגשתי יותר שמחה.
נשכבתי שוב על מיטת הטיפולים, ושוב ליאת נגעה בנקודות שונות בראשי.
נרגעתי, נרגעתי ו...נרדמתי.
כשהתעוררתי ליאת הרגיעה אותי, ואמרה שבטיפול אקסס בארס זה מצויין להרדם.
כשהסתיים הטיפול קמתי, ודיברתי עוד קצת עם ליאת. סיפרתי לה על קשיים שונים שאני חווה, נפשיים ופיזיים, והיא נתנה לי כמה המלצות וטיפים לגבי תוספי תזונה מומלצים.
נפרדנו בחיבוק, ויצאתי משם עם חיוך גדול והרגשת רוגע.

לפרטים וקביעת פגישה:
ליאת אגרי וינר 052-8264392
https://www.facebook.com/liat.or.marpe

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה