יום שני, 15 באוגוסט 2016

הדיאטה הבריאה של שירה- עברתי דירה, אך האם הקילוגרמים עברו איתי?

סוף סוף, בשעה טובה ומוצלחת, עברנו דירה.
חיכינו לזה כל כך הרבה זמן, וסוף סוף זה הגיע.
היום של ההובלה היה אחד הימים הכי מייאשים.
הילדים היו אצל ההורים שלי, וחיכינו למוביל שהיה אמור להגיע בשעה 10.00, והגיע רק בשעה 15.00...
היו עוד תקלות רבות ביום הזה, אבל אנחנו כאן כדי לדבר על האוכל:)
אז איך עושים דיאטה ביום קשה ומבלבל כזה?
באותו יום קמתי מוקדם. בלילה לפני כן ישנו אצל הוריי, מכיוון שבדירה הכל כבר היה ארוז.
הכנתי לעצמי פיתה קלה (78 קלוריות) עם חומוס וירקות. לקחתי קפה לדרך ויצאנו לכיוון הדירה הארוזה.
שם, כמו שסיפרתי, חיכינו למוביל זמן רב, אז בצהריים, כשהבנו שהוא מתעכב, יצאנו לאכול שווארמה. יותר נכון, בעלי אכל שווארמה בפיתה, ואני אכלתי חזה עוף בצלחת עם אפונה, גזר ושעועית ירוקה. אמנם הירקות היו מפוצצים בשמן, אבל במסגרת האופציות שעמדו לרשותי, אני חושבת שבחרתי טוב.
נסענו חזרה לדירה. הכנתי לי קפה, ואכלתי חצי רוגעלך (קנינו למובילים).
מאחר וההובלה בסופו של דבר הסתיימה ב23.00 בלילה, ופשוט לא הצלחתי לאכול משהו נורמלי- אכלתי רוגעלה נוסף.
כך שזה היה יום לא כל כך רגיל משום בחינה, ובטח שלא מבחינת האכילה שלי.
באותו לילה ישנו שוב אצל הוריי. הילדים עוד היו שם. אז שם יכולתי לאכול בצורה יותר מסודרת, ולקחת את הכמוסות והאבקה של שובע כמובן.
אחרי המעבר היה לא קל לשמור על הדיאטה, בטח כשכל הסירים והצלחות בארגזים, ועד שפורקים- אוכלים מכל הבא ליד...
בימים האלו השתדלתי לקחת את הכמוסות של שובע לפני ארוחת הערב כדי לאכול בצורה מתונה יותר.
לאט לאט אני מנסה לחזור לשגרה עם הארוחות.
אספר לכם בהמשך איך זה הולך.
בינתיים אפנק אתכם בקצת נוף מהמרפסת:




2 תגובות: