יום שלישי, 2 באוגוסט 2016

הדיאטה הבריאה של שירה- המשך

בעוד כמה ימים אנחנו עוברים דירה.
הבית על גלגלים.
האווירה לחוצה, ולשמור על דיאטה ככה זה לא פשוט.
אני בכל זאת ממשיכה לנסות. מזל שיש את הכמוסות של שובע שעוזרות לי להרגיע את הרעב.
בספר של ד"ר היימן, שקיבלתי יחד עם הכמוסות והאבקה של שובע, כתוב שלחץ יכול להשפיע לרעה על הדיאטה.
אז בכל פעם אני מנסה למצוא דרכים להירגע למרות סדר היום העמוס והבלאגן:
-מדיטציה: אני מקפידה בקנאות על מדיטציה יומית. בדרך כלל אני עושה בצהריים הפסקת מדיטציה. יש ביוטיוב המון סרטונים של מדיטציות. בכל פעם אני מנסה משהו אחר.
 - פעילות גופנית: אני ממשיכה לקום בכל בוקר מוקדם מאוד כדי לעשות איזושהי פעילות גופנית. מלבד היתרונות הבריאותיים והמחטבים- להתעמלות יש גם היבט נפשי. היא מאוד מרגיעה אותי.
-נשימות: קצת מצחיק שאני צריכה להזכיר לעצמי פעולה כל כך טבעית, אבל לפעמים, מרוב לחץ, אני מתחילה לנשום נשימות שטוחות ומהירות. כשאני שמה לב לזה- אני עוצרת רגע, ולוקחת 3 נשימות עמוקות דרך האף, ומשחררת את האוויר באיטיות. זה כבר גורם לי להירגע.
אז לא לשכוח להירגע!
וכמובן- לא לשכוח לקחת את הכמוסות והאבקה של שובע כדי שגם הרעב יירגע:)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה