יום ראשון, 31 ביולי 2016

הדיאטה הבריאה של שירה- 5 רעיונות להתעמלות בקיץ (ואף מילה על חדר כושר!)

הדיאטנית שלי, סיגל, טסה לחו"ל לשבועיים וחצי, כך שנשארתי ללא "מבוגר אחראי"...
דווקא עכשיו החלטתי שאני אשתדל יותר, כדי שכשנפגש שוב- תהיה ירידה משמעותית.
לאחרונה אני משתדלת לשים דגש על פעילות גופנית: הליכות, שיעורי התעמלות מהיוטיוב ואימוני כושר שונים.
כידוע בקיץ, כשכל כך חם, אין מוטיבציה להתעמל, אז כתבתי עבורכם 5 רעיונות להתעמלות בקיץ (ואף מילה על חדר כושר!):
1. יוטיוב- כמו שכבר סיפרתי יש ביוטיוב עולם שלם של שיעורי כושר. אפשר לשים מזגן, לבחור שיעור מתאים, ולהתאמן. זה לא מצריך יציאה מהבית, והמקלחת קרובה...

2. ריקוד- גם בשביל זה לא חייבים לצאת מהבית. שמים מוזיקה שאוהבים, ומתחילים לרקוד! אם אנחנו לבד בבית זה נהדר, כי אפשר לעשות את כל התנועות הכי מוזרות, ואף אחד לא יצחק מזה... ואם הילדים נמצאים- יותר טוב! הם ישמחו להצטרף:)

3. ג'ימבורי- בחום הזה רק המחשבה לצאת לגינה נשמעת כמו התאבדות. הג'ימבורי, לעומת זאת, זה סיפור אחר לגמרי. הילדים נהנים ויש מיזוג. איך נהפוך את זה לפעילות גופנית? נשתולל עם הילדים כמובן! אפשר לקפוץ איתם ולהשתולל. הסיכוי לחבלות אפסי, כי כל המקום מלא במזרנים...

4. בריכה- זו הפעילות הגופנית האולטימטיבית לקיץ. תאתגרו את עצמכם במספר הבריכות שאתם שוחים. בכל פעם תוסיפו עוד בריכה. אם יש ילדים גדולים- אפשר לעשות איתם תחרויות שחיה. מצוין לסיבולת לב ריאה!

5. מתקני כושר בחוץ- מתקני הכושר בערים הפכו להיות פופולריים בשנים האחרונות, וקשה למצוא עיר או יישוב, שאין בהם מתקנים כאלו. אם אין אצלכם- חפשו בעיר או ביישוב השכנים. בטוח תמצאו. דווקא בקיץ יש יתרון למתקנים האלו. בחורף הם רטובים מהגשם. בקיץ אפשר להתאמן במתקנים האלו בשעה מוקדמת בבוקר, כשעוד לא ממש חם, או בערב, כשהחום כבר לא מעיק.

לא משנה איזו פעילות תבחרו- העיקר זה להתמיד! להתאמן לפחות 5 פעמים בשבוע. כדאי לגוון כדי לא להשתעמם.
וברור שכדי לתמוך בתהליך ההרזיה- אני ממליצה להשתמש בכמוסות ובאבקה של שובע, שימתנו לכם את זלילות הקיץ...
שיהיה לכם המשך קיץ חטוב!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה