יום שישי, 8 ביולי 2016

הדיאטה הבריאה של שירה- המשך

הדיאטה ממשיכה, ולשמחתי גיליתי שירדתי בשבועיים האחרונים קילו וחצי!
הודיתי לסיגל הדיאטנית, וכמובן גם לכמוסות ולאבקה של שובע, ואני מקווה שאצליח בהמשך לרדת עוד בקלות ובמהירות. 
אחלו לי בהצלחה!

2 טיפים קטנים:
1. אם שכנעתי אתכם, וכבר רכשתם את דיאטת שובע- בוודאי גיליתם, שהאבקה, שאותה יש להוסיף למים- הופכת את מרקם המים למעין ג'לי. סיגל הדיאטנית הציעה לי למוסס את האבקה במיץ אשכוליות דיאט, ואז זה הופך מג'לי בטעם מים לג'לי אשכוליות מתוק! כדאי לנסות. זה ממש טעים:)
2. הגישה שלי היא שבדיאטה לא צריך לסבול. כדי להפוך לי את הארוחות למחוייכות יותר, אני לפעמים "משחקת" עם המרכיבים. תראו, למשל, את ארוחת הבוקר שלי מהיום:

אמנם מדובר בלחם קל, עגבניות ומלפפון, אבל כשהם הופכים לפרצוף שמח- הם עושים לי את היום:)

אז שיהיה בהצלחה בהמשך. אעדכן אתכם בקרוב על שאר ההתפתחויות, וכמובן- על התפריט שלי...
ביי:)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה