יום שני, 11 ביולי 2016

הדיאטה הבריאה של שירה-התפריט

אז נכון שבזכות הכמוסות והאבקה של שובע אני אוכלת פחות, אבל רוצים לדעת מה באמת כולל התפריט שלי?
אז קודם כל- חשוב לציין שהתפריט הותאם לי באופן אישי על ידי סיגל הדיאטנית בהתחשב באורח החיים שלי ובמה שאני רגילה אליו. 
אני ממליצה לכל אחד ואחת מכם שרוצה לרזות לגשת לאיש מקצוע, שיתאים לו תפריט.
זה מה שעובד בשבילי:

ארוחת בוקר:
קפה עם שליש כוס חלב 3%
כריך משתי פרוסות לחם קל עם ממרח כלשהו (כף חומוס, גבינה, טחינה וכו'. פעם בשבוע אני מורחת משהו מתוק)
*בימים שבהם אני מתאמנת בבוקר- אני אוכלת לפני האימון חטיף אנרגיה המכיל כ-60 קלוריות, ואחרי האימון את ארוחת הבוקר.

ארוחת צהריים:
מרק ירקות
מנת חלבון (עוף, דג או קטניה)
ירקות מבושלים
סלט ירקות קטן
*לאחר ארוחת הצהריים אני שותה כוס מיץ אשכוליות דיאט עם כפית אבקת שובע, מה שעוזר לי לדחות את הצורך במתוק.

ארוחת ארבע:
קפה עם שליש כוס חלב 3%
עוגה/עוגיה/שוקולד עד 100 קלוריות
2 פירות
*חצי שעה לפני ארוחת הערב אני בולעת שתי כמוסות של שובע.

ארוחת ערב:
חביתה 
3 פרוסות לחם קל
שליש קופסת גבינה לבנה 5%/חצי קופסת טונה במים/חצי אבוקדו/2 כפות טחינה 
סלט ירקות
*חצי שעה לפני ארולת הלילה אני שוב שותה מיץ אשכוליות דיאט עם כפית אבקת שובע.

ארוחת לילה:
10 יחידות בייגלה שטוחים
חצי גביע גבינה לבנה
כוס תה

אני ממשיכה עם שובע- הדיאטה הבריאה. נפגש בעדכונים הבאים!

3 תגובות:

  1. שירה יקרה, עצם הכתיבה של הפוסט עוזרת להפנים את ההרגל. אני ממליצה להתייעץ באיש מקצוע גם לגבי מועדי לקיחת הכמוסות או האבקה. בהצלחה! ד"ר סיגל אילת-אדר

    השבמחק
  2. שירה יקרה, עצם הכתיבה של הפוסט עוזרת להפנים את ההרגל. אני ממליצה להתייעץ באיש מקצוע גם לגבי מועדי לקיחת הכמוסות או האבקה. בהצלחה! ד"ר סיגל אילת-אדר

    השבמחק