יום ראשון, 3 ביולי 2016

להתפנק עם פינוק

סוף יוני ותחילת אוגוסט הם תמיד הזמנים העמוסים ביותר בשנה עבורי.
העבודה לא נגמרת. יש בזה הרבה ברכה, אבל גם עומס מטורף...
אז איך בכל זאת אני מצליחה לשמור על שפיות?
אני מנסה לקום מוקדם, להכין כוס קפה, ולהכנס למקלחת קרה (כן, קרה...), שמעוררת לי את החושים.
אני משתדלת להשתמש בשמפו  ובתחליב רחצה איכותיים עם ריח טוב, שילווה אותי במשך היום.
לאחרונה קיבלתי את השמפו ותחליב הרחצה החדשים של פינוק עם שמני הזנה חיוניים, שנותנים לי הרגשה נפלאה.

אחרי המקלחת אני מתמרחת בקרם גוף, מתלבשת, מתארגנת, לא שוכחת ארוחת בוקר, ואם יש לי מזל, והילדים עדיין לא התעוררו מההתארגנויות שלי- זה השלב שבו אני מעירה אותם, לוקחת אותם לגן ואת עצמי לעבודה... 
הדקות האלו בבוקר, שבהן יש לי זמן לעצמי, הן כל כך חשובות.
בימים שבהם הילדים קמים לפניי- אני ממש רואה את ההבדל.
צריך קצת שקט לפני הסערה...
אשמח שתשתפו אותי- איפה במהלך היום אתם מוצאים לעצמכם קצת שקט?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה