יום ראשון, 4 בספטמבר 2016

מגזין בופה- מגזין אוכל כשר למהדרין!

את חדוות הבישול גיליתי רק בשנים האחרונות.
לפני כן בישלתי רק מפני שהיה צריך.
אחרי הלידה השניה שלי התחלתי לאהוב לבשל.
פתאום המטבח הפך לבילוי ולא לעינוי.
אני גם אוהבת מאוד לגוון בבישול, כך שבכל פעם שיוצא ספר בישול חדש או מגזין בישול- אני מתרגשת, וישר רוצה לנסות את כל מה שיש בו...
לאחרונה קיבלתי את מגזין הבישול והאפיה "בופה".
למגזין "בופה" יש כמה יתרונות בולטים:
1. הוא כשר למהדרין! מה שפותר לי הרבה בעיות:)
2. העיצוב- המגזין מעוצב בצורה מקסימה. הרגשתי כאילו קיבלתי ספר בישול חדש. כל מנה כתובה באותיות גדולות עם תמונות מגרות. גם תוכן העניינים מקל על ההתמצאות.
3. קלות ההכנה- המתכונים קלים יחסית ואינם מסובכים בניגוד למתכונים ממגזינים אחרים, שלפעמים רק מלקרוא את רשימת המרכיבים אני מתייאשת.
4. מגוון גדול של מתכונים- מעל 60!
מאחר ועברתי דירה לא מזמן, ואני עדיין מחכה לתנור האפייה, שמחתי לגלות מתכון של כדורי גבינת שמנת בקרם אגוזים ללא אפיה. מיד ניגשתי לעבודה!
החלפתי את השוקולד הלבן בשוקולד מריר, ויצא כל כך טעים! ללקק את האצבעות!
המגזין בופה מופץ אחת לחודשיים. ניתן להזמין מנוי או לרכוש בחנויות הספרים ובנקודות ממכר למגזינים ברחבי הארץ.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה