יום שלישי, 6 בדצמבר 2016

מה האקססורי הכי הורס שיש לי על שולחן העבודה?

חורף, קר, וכולם מנוזלים. הילדים מנוזלים, התינוקת מנוזלת, בעלי מנוזל וכמובן- גם אני.
חבילות הטישו אצלנו בבית נגמרות כמו פיסטוקים. בכל חדר ישנה חבילה, וביד שלי אני מחזיקה חבילה נוספת כדי שברגע שאחד הילדים ירוץ אלי- אני אוכל לקנח לו את האף לפני שהכל יימרח עלי. מלבב, נכון?
אז מכיוון שחבילות הטישו נמצאות בכל מקום בבית-לפחות שייראו טוב, לא?
קלינקס, מותג הטישו המוביל בישראל, יצאו עם אריזות חדשות ויפהפיות, שמשמשות פריט עיצובי לכל דבר.
בסדרה ניתן למצוא טישו בקופסאות, טישו בניילונים וגם אריזות אישיות.
אלה חבילות הטישו שמפוזרות עכשיו בבית שלי:
קלינקס אולטרא סופט- ממחטות עם שלוש שכבות. מתאימות מאוד כשהאף כבר שורף מרוב קינוחים:
קלינקס אולטרא סופט מארז שלישיה:
קלינקס קולקשן- ממחטות דו שכבתיות רכות בעיצוב טרופי, שמזכיר לנו שעוד מעט הקיץ יגיע ואולי ייגמר הצינון:
והממחטות האהובות עלי- קלינקס קולקשן, ממחטות רכות בעיצובים מקסימים, שלגמרי יכולות לשמש כפריט עיצובי:
הנה, תראו איך הן משתלבות נפלא על שולחן העבודה שלי:
יש עוד מגוון גדול מאוד של עיצובים, וכמובן שכל הממחטות איכותיות ורכות.
את ממחטות קלינקס ניתן לרכוש ברשתות השונות.
שיהיה המשך חורף נעים, חמים ובריא!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה