יום שלישי, 21 בנובמבר 2017

אז מה הסוד שלי למרק עוף מושלם?

טוב, אז הסוד הוא גרונות. פשוט גרונות.
רוצים מרק עוף? עזבו אתכם מירכיים ופולקע- שימו גרונות.
ולא גרונות של תרנגולת רגילה חלילה! 
גרונות הודו שמנמנים וטעימים הם שיעשו לכם את המרק.
ולא, לא למדתי את זה מסבתא שלי. הדבר הכי טעים שהיא בישלה היה טבעול מטוגן.
למרבה הפלא, בעלי לימד אותי את הסוד, ומאז בכל פעם שאני מכינה מרק עם גרונות זה יוצא וואו...
חוץ מגרונות אני שמה עוד כמה דברים- גזר, תפוחי אדמה, קישואים, שורש סלרי, פטרוזיליה, קצת דלעת, ומדי פעם אני מתפרעת עם כל מיני דברים מוזרים, שאני מוצאת במקרר/מקפיא/מזווה.
השבת, למשל, הוספתי תירס... 
אבל מה שבאמת עושה את הטעם (חוץ מהגרונות) זה אבקת מרק.
תסלחו לי, שופטי מאסטר שף, אבל אבקת מרק זה פשוט טעים.
ולגבי הבריאות- אסם השיקו אבקות מרק חדשות עם מרכיבים טבעיים בלבד: עדשים, קטניות פיקנטי וירקות שורש.
מתוך המבחר הזה קיבלתי להתנסות את מרק העדשים והקטניות הפיקנטי. 
בנוסף, קיבלתי גם מרק תיבול עוף מופחת נתרן (33% פחות אם מדייקים).
התלבטתי מה להוסיף למרק, ובסוף החלטתי ללכת על בטוח עם תיבול עוף, אבל לפחות מופחת נתרן! 
שתי כפות בתוך המרק הפכו אותו למעדן ממש.
את תיבולי מרק העדשים והקטניות אשמור לשבת הבאה. אני רק צריכה להחליט מה להכין... יש כל כך הרבה אפשרויות: מג'דרה, נזיד עדשים (רק שלא יגנבו ממני את הבכורה! אה, בעצם אני בת זקונים:), מרק מינסטרונה, חרירה, תבשיל צ'ילי..... טוב, יש לי עוד כמה ימים להחליט.
דרך אגב, כל המרקים מכילים מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל.
בתאבון!

מרקי התיבול החדשים בכשרות בד"צ העדה החרדית רבנות מקומית שדרות, חרל"פ
להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה