יום ראשון, 31 בדצמבר 2017

זה מתוק? זה מלוח? זה הבייגלה החדש של אסם!

אוהבים שילוב של מתוק ומלוח? גם אני.
אם פעם היו מסתכלים עלי באימה כשטבלתי חטיפים מלוחים בממרח שוקולד- לאחרונה מרגיש לי שה"סטיה" הזו נהייתה יותר מקובלת, או שפשוט כל חובבי שילוב המלוח-מתוק יוצאים מהארון.
בטח שמעתם על הטופי המלוח שבשנה שעברה כבש את כל הקינוחים במסעדות הנחשבות, והבמבה עם קרם הנוגט בפנים כבר לא נחשבת למוזרה אלא לקונצנזוס.
בקיצור- העולם סוף סוף מבין את מה שאני הבנתי כבר מזמן- מתוק ומלוח ביחד זה טעיםםם!!!
ולא רק העולם הבין את זה, אלא גם אסם, שמציגה חטיף חדש:
בייגלה שמיניות מצופה שוקולד!
פתחתי את השקית תוך כדי תפילה חרישית שזה יהיה טעים כמו שזה נשמע.
חיסלתי את תכולת השקית תוך פחות מדקה, כך שתוכלו להבין מזה מה דעתי על החטיף.
פשוט כיף כיף כיף.
ואני אומרת- למה לעצור פה? אפשר לקחת את חוויית ערבוב הטעמים מלוח מתוק, ולשלב אותה בעוד חטיפים- אפרופו מצופה שוקולד לבן, מרשמלו עם ציפוי קראנצ'י ו... שקדי מרק מצופים שוקולד חלב- אגוזים!
טוב, אני הולכת לנגב את הריר... 😋
אז שיהיה בתאבון!

בייגלה שמיניות מצופה שוקולד
כשרות בד"צ ירושלים העדה החרדית, רבנות מקומית וחרל"פ
להשיג בכל רשתות השיווק
מחיר מומלץ לצרכן: 1.5-5 שקלים. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה