יום ראשון, 7 באפריל 2019

Vitamix- הדור החדש של הבלנדרים כבר כאן

בדיוק כשחשבתי שאני כבר מכירה את כל כלי המטבח האפשריים- גיליתי לאחרונה את כלי המטבח האולטימטיבי, שממש מייתר חלק גדול ממה שיושב לכם על השיש.
אני מתכוונת לVitamix- בלנדר שמסוגל להכין מרק, לערבל גלידה, לטחון גרגירים לאבקה ואפילו ללוש בצק!
לפני כמה ימים התאספנו בחנות "אופק חדש" בנתניה כדי לחזות בפלא: סדרת Ascent החדשה של המותג Vitamix.
(ויטמיקס Ascent החדש)
הכיבוד שהוגש כלל עוגות טעימות מיוחד, שהוכנו באמצעות הויטמיקס!
אחרי שטעמתי, כבר הייתי חייבת לדעת על מה מדובר.
אבל קודם כל, כמה מילים על "אופק חדש"- חברת אופק חדש קיימת כבר כמעט 15 שנה, והיא בין החלוצות בארץ בכל מה שקשור לבישול בריא ולwellness. 
החברה מייבאת מוצרי חשמל, מסחטות, מייבשי מזון, מוצרים תומכי אפיה ועוד של המותגים הגדולים בעולם. בחנות מתקיימות גם סדנאות בישול בריא ללא תשלום אחת לשבועיים(כדאי להתעדכן באתר). מה שאהבתי במיוחד היא העובדה שלקוחות החנות מקבלים אחריות על מוצרים, שתוקפה היא בין 7 ל10 שנים (בניגוד לחנויות אחרות שנותנות אחריות לשנה בדרך כלל). בין המותגים שהחברה מייבאת ישנם גם מוצרי ויטמיקס.
לרגל השקת הדגם החדש Vitamix Ascent הוזמן מר סבסטיאן מקרתי, אחראי המכירות של ויטמיקס באירופה ובמזרח התיכון, שסיפר לנו על ההיסטוריה של החברה, שנוסדה בשנת 1921, וגדלה והתפתחה מאז. כיום החברה נחשבת למובילה בתחום הבלנדרים, ומוצריה נמכרים בכ-100 מדינות ברחבי העולם.
(סבסטיאן מקרתי בפעולה- מקפיץ קוקטייל בבלנדר. צילום: אריק אלון)
הבלנדרים של ויטמיקס עברו שדרוג לאורך השנים (אם כי תמיד הם היו מצויינים לפי מה שהבנתי:). הסדרה החדשה מתאפיינת בעיצוב מודרני, פונקציונליות, חוויה משופרת ואחריות.
הטכנולוגיה של ויטמיקס מזהה את גודל המיכל שהונח עליה, וכך מתאימה אוטומטית את זמן הערבול המדוייק.
מה אפשר להכין בויטמיקס?
כמעט הכל: מרק חם, ממרחים, גלידות, שייקים, רטבים, תחליפי חלב, טחינת תבלינים, לישת בצק, מזון לתינוקות (אפשר לקבל מרקם חלק לגמרי) ועוד.
דפנה אמון, שהיא בין השאר בלוגרית אוכל, הכינה לנו כמה מתכונים טעימים עם הויטמיקס, כדי שנוכל לחוות את קלות השימוש ואת הטעם.
(דפנה אמון מציגה בישול בריא קלי קלות בבלנדר ויטמיקס. צילום: אריק אלון)
זה סמודי פירות טעים במיוחד:
הבלנדר החדש יכול להכין אפילו מרק חם! ומה שאהבתי במיוחד הוא שהוא פותח את הטעמים, בצורה שלא הכרתי. השום במרק העגבניות, למשל, מיצה את כל הפוטנציאל שלו, והוא היה מורגש בכל טעימה. למעשה, כל רכיב במרק נתן לו טעם עשיר במיוחד. לא להאמין שזה לקח רק 4 דקות להכין אותו!
לויטמיקס יש אפליקציה, שמתחברת (באמצעות Bluetooth) לבלנדר, ובמידה ובוחרים לבשל מתכון משם- ניתן לראות את ההתקדמות על גבי מכשיר הטלפון. רעיון חכם ומקורי!
בסדרת Ascent החדשה ישנם שני דגמים. ניתן לראות אותם באתר של אופק חדש.
את בלנדר הויטמיקס ניתן לרכוש בחנות "אופק חדש" (הצורן 4 א' נתניה) או באתר:
(אפשר וכדאי לרכוש מוצרים משלימים: כוס אישית, קערה להגשה ועוד)
דרך אגב, מקבלים על המכשיר 10 שנות אחריות!

לפרטים נוספים:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה