יום רביעי, 2 באוקטובר 2019

איך מג'נגלים בין הורות לקריירה?

כמו רבים מאיתנו, גם אני מוצאת את עצמי נקרעת כל יום בין הטיפול בילדים לבין העבודה, ונראה לי שזו ממש מחלת הדור.
נוסיף לזה את העובדה, שרובנו עובדים שעות ארוכות, ומגיעים מותשים לילדים, ומכאן הדרך לחיכוכים קצרה.
כמה שאני משתדלת להיות אמא טובה, מכילה ומעניקה, אני מוצאת את עצמי יותר מדי פעמים מתפרצת על הילדים, ומנסה להבין "למה הם עושים לי את זה".
וכך מצאתי את עצמי באחד מימי שישי נוסעת לדייט עם בעלי במושב צופית שבשרון.
טוב, לא בדיוק דייט, אבל זה מה שאמרתי לו:)
נסענו לפגוש את מור שמיר, מדריכת הורים, שמתמחה בדיוק בבעיה הזו: הג'אגלינג בין הורות לקריירה.
דיברנו איתה על כמה דברים שמציקים לנו ביחסים עם הילדים, וניסינו להבין איך ניתן להתנהל אחרת, כדי שתהיה אווירה טובה יותר בבית.
בנעימות רבה ובמקצועיות, מור הסבירה לנו מה אפשר לעשות בסיטואציות שונות, שבהן הילדים "לא שמים עלינו", ואיך אפשר להחזיר לעצמנו את הסמכות ההורית ואת האווירה הטובה בבית.
את העצות שהיא נתנה לנו יישמנו מיד, ובהחלט יש שיפור.
אבל מי זו מור שמיר, שלה אני חייבת את הערבים השקטים שיש בביתנו לאחרונה?
מור שמיר, אמא לארבעה ילדים, היא מדריכת הורים, יועצת משפחתית, מנחה סדנאות ומרצה. 
בגלגול הקריירה הקודם שלה, עבדה מור שמיר בהיי-טק, ולכן היום היא נהנית להגיע לחברות היי-טק בכובע אחר של מרצה לניהול ג'אגלינג הורות קריירה.
איפה אפשר לפגוש אותה?
איפה לא?😀
אפשר לקבוע ייעוץ פרטני בטלפון 054-5424511
או להצטרף לאחת ההרצאות או הסדנאות שיש בקרוב.
למשל, בדרום השרון:
(אפשר גם להרשם לכל הרצאה בנפרד בלחיצה כאן)
או להצטרף לסדנת הורים לילדים צעירים בכפר סבא בלחיצה כאן

ואם אתם עובדים בארגון- כדאי מאוד להזמין את מור להרצאה שנקראת "הורות הייטקיסטית".
לפרטים נוספים הכנסו לעמוד הפייסבוק:
https://m.facebook.com/morshamirHoroot
או לאתר:
https://morshamir.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה