יום רביעי, 30 באוקטובר 2019

הסדרה השחורה שתעזור לך להתאפר בקלות

את זה שכדאי להתאפר באיפור איכותי כדי להשיג תוצאות טובות כולן יודעות, אבל מה לגבי אביזרי האיפור?
אחרי שנים, שבהן לא הקפדתי על מברשות איפור באיכות גבוהה, פגשתי לאחרונה את מברשות האיפור של ענבל שמחי וגיליתי איך מברשת אחת יכולה לשנות לגמרי את חוויית האיפור (לטובה. בטח שלטובה).
ענבל, מאפרת בינלאומית ומרצה לאיפור, בעלת סטודיו מצליח, אשר מתמחה באיפור מדוייק, פיסול הפנים והדגשת היופי הטמון בלקוחה, הוציאה לאחרונה ליין אביזרי איפור בשם "Black edition". 
הליין החדש שייך למותג Inbal Pro Makeup. 
זכיתי להתנסות בשלושה מוצרים, וזה מה שחשבתי עליהם:
פודריית קטיפה:
פודרייה איכותית מקטיפה. עדינה מאוד. מיועדת לפידור הפנים וספיחת שומן. הפודרייה מתאימה לפודרה אבקתית ופודרה דחוסה.
מה חשבתי? מגע הפודרייה על הפנים היה נעים ורך, והיא לא ספחה חומר רב, כך שיכולתי לפדר את הפנים עם שימוש במעט חומר יחסית. הפודרייה מגיעה בשקית זיפלוק, שזו, מבחינתי, בשורה של ממש. כך היא נשמרת בתיק האיפור מבלי להתלכלך וללכלך.
מחיר: 38 שקלים.
מברשת מייק אפ:
המברשת חתוכה באלכסון, כך שניתן להכנס למקומות קטנים כמו צידי האף, הרקות והמצח בצמוד לשיער (וכך התסרוקת לא מתלכלכת).ראש המברשת עשוי מסיליקון עדין בחלקו העליון, כך שהמברשת לא סופחת הרבה חומר (וכך אפשר לחסוך במייק אפ). השיער של המברשת רך ונעים. היא מתאימה למריחת מייק אפ נוזלי בצורה אחידה ללא השארת סימנים.
מה חשבתי? גילוי נאות: בדרך כלל אני נוהגת למרוח מייק אפ בעזרת האצבעות ללא שימוש במברשת. הפעם חרגתי ממנהגי כדי לבדוק את המברשת החדשה. המברשת מאוד נעימה על העור, ואחרי השימוש בה העור שלי נראה אחיד. למי שנוהגת להשתמש במברשת למריחת מייק אפ- זו אופציה מעולה. 
מחיר: 138 שקלים.
מברשת שפתיים:
מברשת בעלת רעיון מהפכני. היא נפתחת בשני הצדדים. בצד אחד ישנה מברשת דקה ועדינה מספיק כדי לשרטט את השפתיים. בצד השני ישנה מברשת, המיועדת למלא את השפתיים עם השפתון או הגלוס. שני הצדדים מכוסים. אחד נכנס פנימה, ועל השני יש מכסה. כך תיק האיפור נשאר נקי, ושיער המברשת נשמר.
מה חשבתי? עוד מוצר, שניכרה בו חשיבה. לקחתי את אחד השפתונים שלי (מאלה שנשברו, אבל עדיין נשאר בהם חומר), ועברתי בהתחלה בעזרת המברשת הדקה על הקו החיצוני של השפתיים (עם חריגה קלה, כדי לתת לשפתיים מראה עבה יותר). לאחר מכן השתמשתי במברשת העבה יותר, אשר מיועדת למילוי. התוצאה הייתה משביעת רצון. השפתיים נראו יפות, והשימוש היה נעים ונוח.
מחיר: 56 שקלים.
ועוד משהו לגבי המברשות בליין החדש: כולן תוכננו בקפידה, והן נוחות ונעימות לשימוש. המחירים לא יקרים (יחסית למברשות איכותיות).
משלוח עד הבית עם שליח 35 שח.
משלוח בדואר רשום 20 שח.
לרכישה אונליין:
http://inbalproshop.com/
ברכישה מעל 300 שח המשלוח חינם.
להזמנה טלפונית: 0527210111
או להשאיר פרטים באתר ויחזרו אלייך:

2 תגובות: