יום ראשון, 8 באוקטובר 2017

סדרת סלטים חדשה, דלת קלוריות ונפלאה- 7% של צבר!

נכון תמיד אני מתלוננת על זה שכל פעם שאני מתחילה דיאטה- שולחים אלי דברים טעימים, שמחרבים לי אותה?
ואם אין לכם מושג על מה אני מדברת- כנראה שאתם לא נכנסים מספיק לבלוג שלי...
אז כן, אני בסוג של דיאטה תמידית, וסוף סוף צבר התחשבו בי, והוציאו סדרת סלטים חדשה ונפלאה עם 7% שומן בלבד!
אז מה טעמתי?

חומוס 7%
חומוס הוא אחד הסלטים הכי נפוצים שיש, ואחד היחידים שאפילו הילדים שלי אוכלים. החומוס החדש מרגיש פחות שומני, אבל לדעתי זה לא גורע ממנו, אלא להיפך. הוא הרבה יותר טעים ככה! אחרי שתאכלו את החומוס החדש, המכיל 7% שומן בלבד- לא תבינו למה בחומוס הרגיל יש כל כך הרבה אחוזי שומן. החומוס הזה לגמרי הופך להיות דייר קבע במקרר שלי מעכשיו. ודרך אגב, הילדים שלי לא הרגישו בכלל בהבדל...
כרוב אדום 7%
כרוב אדום הוא סלט נפלא, שבדרך כלל מלא במיונז, מה שמוסיף לו לא מעט קלוריות. הסלט החדש טעים לא פחות מהסלט ה"רגיל", אבל דיאטטי הרבה יותר.... ודרך אגב- הסלט הזה הוא גם טבעוני!
חציל על האש 7%
חצילים זה טעם החיים, וכמו שאמרה פעם חברתי- אי אפשר לסמוך על אנשים שלא אוהבים חצילים.
אני אוהבת חציל בכל צורה אפשרית- בסלט מיונז, עם טחינה, קלוי, מטוגן, בתנור.... ועכשיו אני יכולה להנות מסלט חצילים בלי רגשות אשם, כי יש רק 7% שומן. איזה כיף!

אז שיהיה בתאבון!

סדרת 7% שומן של צבר: חומוס,כרוב אדום וחציל על האש.
250 גרם.
כשרות: בד"צ העדה החרדית (מלבד כרוב אדום, אשר נמצא בהשגחת הרבנות קרית גת)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה