יום שלישי, 29 במאי 2018

להרגיש יפה עם "בוניטה"

את עידית מורנו ומכון היופי שלה "בוניטה" יצא לי להכיר לפני כ3 שנים, כשהגעתי אליה לראשונה לטיפול פנים.
כבר אז יכולתי להתרשם מהמקצועיות והנעימות.
לאחרונה, כשהעור שלי כבר זעק "הצילו!", הגעתי אליה שוב, כדי לתת בוסט של אנרגיה וחיוניות לעור המוזנח שלי.
כבר בכניסה לביתה של עידית ברמת גן, שבו שוכן מכון הקוסמטיקה שלה, הרגשתי רגועה יותר.
וכשהטיפול התחיל- התמסרתי לידיה ולחומרים שהחדירה לתוך עור הפנים שלי. אמנם, כמו בכל טיפול פנים טוב, הגיע גם שלב כואב, אבל ידעתי שהכאב יעבור מהר, ושזה יהיה שווה את זה. צדקתי:)
אז איזה טיפול קיבלתי?
טיפול הפנים, שנתנה לי עידית, הוא טיפול עמוק שמנקה את העור ומחיה אותו.
בטיפול השתמשה עידית בכמה פילינגים לניקוי עור הפנים. 
מה שמיוחד בפילינגים האלו, שהם יכולים להתאים גם לנשים בהריון (לא שאני בהריון, אבל חשוב לדעת).
עידית סיפרה לי, שבעבר נשים בהריון היו נמנעות מלהגיע לטיפולים קוסמטיים, מכיוון שהיה חשש משימוש בחומרים שיזיקו לעובר. 
לדבריה, כיום ישנם תכשירים רבים, שבטוחים לחלוטין לשימוש, ואפילו הפילינג שהיא הניחה על פניי מומלץ מאוד לנשים בהריון.
דווקא בחודשי ההריון כדאי להתמיד ולהגיע אל הקוסמטיקאית, מכיוון שאצל נשים הסובלות מאקנה, פיגמנטציה ואדמומיות יתר יש נטיה להתפרצות של התופעות הללו בחודשי ההריון, ולכן רצוי לעשות טיפולים, שיאזנו את עור הפנים. מומלץ להגיע לטיפול בחודש השלישי, השישי והתשיעי.
עידית לא מסתפקת רק בטיפול חיצוני, והיא שואלת כל אשה שמגיעה אליה גם על הרגלי התזונה שלה והאם היא שותה מספיק, מכיוון שלתזונה יש השפעה מכרעת על מראה העור.
הטיפול הארוך, שעברתי אצל עידית (כמעט שעה וחצי!), הותיר את עור פניי נקי ויפה.
לעידית יש תפריט גדול מאוד של סוגי טיפולים שונים, המתאימים לכל אחת ואחד ולכל סוג עור.
אחרי הטיפול אצלה קיבלתי החלטה שאשתדל להזניח פחות, כי בכל זאת- יש לי רק פרצוף אחד:) 
לתיאום טיפול:
עידית- 0528995097
הכבאים 3
רמת גן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה