יום ראשון, 1 ביולי 2018

יכול להיות שמצאתי את העגלה הטובה בעולם?

עד לפני כמה ימים לא הכרתי את המותג הסקנדינבי Stokke, אבל מסתבר שזה אחד המותגים המצליחים בחו"ל.
ממש לאחרונה קיבלה חברת סגל את הזיכיון למותג, שקיים כבר כ70 שנה (ממש כמו המדינה שלנו), והביאה אותו ארצה.
אז מה יש למותג Stokke להציע?
בעיקר רהיטים ואביזרים לתינוקות, כאשר כל רהיט/ מוצר של Stokke מיוצר עם מחשבה על כל הפרטים הקטנים, ומתוך רצון לממש את החזון של החברה: טיפוח הקשר המשפחתי, ויצירה ועיצוב מתוך תפיסה פונקציונלית.
בין המוצרים אשר הגיעו או יגיעו בקרוב לארץ אפשר למצוא:

- כסא Tripp Trapp:
 כסא גאוני, שמתאים לילדים מגיל לידה והלאה. זהו אחד המוצרים הנמכרים ביותר של המותג (והוא קיים כבר מ1972). הכסא ממש גדל עם הילד. הוא מתאים לתינוק שרק נולד (ואז מורכב על הכסא מושב מיוחד לתינוק), מלווה אותו במהלך הינקות, כשהוא בשלב הטעימות הראשונות, וכבר רוצה לשבת ליד השולחן עם כל המשפחה, ואחר כך הוא מתכוונן בהתאם לגובה הילד ולצרכים שלו. בסופו של דבר- הכסא יכול להתאים גם למבוגר! הייחוד של הכסא הוא שהוא מכוון לישיבה ליד השולחן, וכך הילד יכול לקחת חלק בארוחה המשפחתית.
מחיר לצרכן: 990 שקלים.

- אמבטיה מתקפלת Flexi Bath:
אמבטיה המיועדת לתינוקות מלידה ועד גיל 4. הייחוד שלה הוא שהיא יכולה להתקפל, וכך לחסוך מקום אחסון כשהיא לא בשימוש. 
מחיר לצרכן: 249 שקלים.

- עגלת Xplory v6:
 דגם חדש של אחת העגלות הטובות שנתקלתי בהן. מה שמיוחד בעגלה הוא החדשנות העיצובית, והחשיבה על הפרטים הקטנים. למשל, ראשו של התינוק היושב בעגלה פונה אל ההורה, כך שאפשר לשמור על קשר עין, שחשוב במיוחד גם להורים וגם לתינוקות (ולמי שרוצה- אפשר גם להפנות את המושב לכיוון השני). המושב מתכוונן לגובה הרצוי, כך שאפשר לשבת עם התינוק בבית קפה, למשל, ולהצמיד את העגלה לשולחן, כך שהתינוק יהיה בגובה המתאים. מה עוד? הגלגלים של העגלה מתאימים גם לתנאי שטח, ומסתובבים על ציר של 360 מעלות, אפשר להתאים סל-קל לשלד העגלה, הכיסוי המתרחב מקנה מעבר של אוויר ועוד יתרונות רבים. העגלה מתאימה לתינוקות מלידה ועד 15 ק"ג.
והכי נחמד: לכל עגלה מצורף תיק קניות שחור בעיצוב חדש, שמגיע יחד עם מבנה העגלה. 
מחיר לצרכן: 5990-6490 שקלים. 

בקרוב יגיעו מוצרים נוספים: מיטה מודולרית שגדלה עם הילד ומנשא חדשני.

אז אם חשוב לכם לרכוב עבור התינוק או הפעוט שלכם מוצר שגם יהיה שיקי ועדכני וגם יחזיק מעמד זמן רב עם יתרונות עיצוביים ופונקציונליים- המוצרים של Stokke יתאימו לכם.
ניתן להשיג ברשתות ובחנויות מוצרי התינוקות והילדים ברחבי הארץ.
לפרטים נוספים:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה