יום חמישי, 10 בינואר 2019

קולקציית התכשיטים שלא תוכלו להשאר אדישות אליה

מי לא אוהבת תכשיטים?
למרות שיש לי כמות די גדולה של עגילים, שרשראות, צמידים וטבעות- זה אף פעם לא מספיק, ולכן בכל פעם שאני שומעת על מותג תכשיטים חדש- אני נדלקת, ורוצה לראות על מה מדובר.
לאחרונה יצא לי להכיר את מעצבת התכשיטים סופיה קאלו, שמייצרת תכשיטים מיוחדים בעבודת יד.
לפני כמה שבועות הגעתי  להשקת הקולקצייה החדשה, שנקראת Manifesto, וכשמה כן היא- תכשיטים גדולים מהחיים עם הרבה נוכחות, שאי אפשר להשאר אדישים אליהם.
בין התכשיטים אפשר למצוא שרשראות, צמידים, עגילים וטבעות. כולם מוזהבים וייחודיים.
אהבתי מאוד גם את התיק, שיכול לשמש בעצמו בתור תכשיט ליד:
התכשיטים האלו יכולים להתאים לכל אשה, שחשוב לה להיות אופנתית ונוכחת. אני כבר התאהבתי.
בנוסף לקולקציה החדשה, ניתן לרכוש תכשיטים מקולקציות קודמות, ואפילו להזמין תכשיט בעיצוב אישי!
לפרטים נוספים ולקביעת פגישה בסטודיו ברמת השרון:
סופי- 054-3077157


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה