יום שני, 21 בינואר 2019

חדש על המדף- מוצרים חדשים ומומלצים!

כמה מוצרים מעניינים עלו לאחרונה על המדפים. עשיתי עבורכם את העבודה הקשה, בדקתי, טעמתי, ולהלן הממצאים:
סדרת מוצרים חדשה ללא גלוטן של "עלמה":
המותג "עלמה" של חברת גילרו, היצרנית המובילה בישראל לגביעי גלידה, ופלים וקישוטי עוגות, התחדש לאחרונה בסדרת מוצרים חדשה ללא גלוטן. בסדרה ישנם 6 מוצרים: ופל ללא גלוטן במילוי קרם בטעם שוקולד, ופל ללא גלוטן במילוי קרם בטעם לימון, גלילי ופל במילוי קרם בטעם שוקולד, גלילי ופל במילוי קרם בטעם אגוז, גביעי גלידה גלידריה וגביעי גלידה אמריקה. מדובר בבשורה של ממש עבור מי שנמנע מגלוטן, ובנוסף לכך שהמוצרים הם ללא גלוטן, הם גם ללא שמן דקל, ללא רכיבים מהחי, ללא חומרים משמרים ועם סוכר חום. 
מה חשבנו? נתתי לבן הגדול שלי (שצורך גלוטן) לטעום את הגליליות בטעם שוקולד. שאלתי אותו אם הוא מרגיש משהו שונה. התגובה שלו הייתה: "כן! זה יותר מדי טעים! אפשר עוד?"
(בתמונה: שחר החמוד נתפס באמצע הביס עם הגלילית בפה)
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: כ-6.90 ש"ח לאריזת ופלים/ גלילי ופל. כ-7-12 ש"ח לאריזות גביעי גלידריה ואמריקה.
להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ.
מיץ אננס 100% סחוט טבעי של "פרימור":
אין כמו אננס, ואם עד היום היה קשה להשיג בארץ מיץ אננס טעים ואיכותי ללא תוספת סוכר- עכשיו זה אפשרי. פרימור השיקה מיץ אננס סחוט טבעי ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר. מיץ האננס מצטרך לחבריו, שכבר נמצאים על מדפי החנויות: מיץ תפוזים סחוט טבעי ומיץ רימונים סחוט טבעי.
מה חשבנו? כשהוצאתי את הבקבוק מהמקרר הייתה עליו התנפלות. כולם שיבחו את הטעם הרענן והמתוק (ואני מזכירה שאין תוספת סוכר!), ואני שמחתי שהילדים שותים מיץ טבעי במקום המיצים מלאי הצבע והסוכר שהם אוהבים.
(בתמונה: מיץ אננס טעים, ולידו גליליות ללא גלוטן)
מחיר מומלץ לצרכן: כ14 ש"ח לבקבוק 1 ליטר.
כשרות מהדרין של חוג חתם סופר והרבנות קריית מלאכי.
להשיג בכל רשתות המזון ברחבי הארץ.
סדרת נקניקיות עוף ללא חומרים משמרים של "מעדני יחיעם":
הייתה פעם פרסומת, שהתחילה במשפט: "אוהבים נקניקיות?". אז כן, אנחנו אוהבים נקניקיות. מי לא? ואחרי השם הרע שיצא להן, בתור משהו לא בריא בעליל, נחמד שיוצא סוג חדש, שנותן למצפון שלנו קצת לנוח. הנקניקיות החדשות של יחיעם הן ללא גלוטן, ללא סוכרים, ללא תוספת מונסודיום גלוטומט, והן מכילות 12% חלבון. הסדרה כוללת נקניקיות עוף ונקניקיות חריפות. זו הפעם הראשונה שמשווקת בארץ נקניקיות ללא חומרים משמרים כלל, כתוצאה מפיתוח מיוחד הבלעדי ליחיעם.
מה חשבנו? לנקניקיות החריפות לא התקרבנו, מכיוון שחריף לא עושה לנו את זה. הכנתי את הנקניקיות הרגילות, והגשתי לילדים. למרות שמדובר בנקניקיות, שלא אמורות להיות חריפות, הילדים התלוננו שהן קצת חריפות להם. כשטעמתי, הרגשתי טעם פיקנטי. מתאים למי שרוצה חריפות עדינה. לנו זה פחות התאים.
(בתמונה: הצעת הגשה לנקניקיות עם קטשופ וחרדל)
כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.
מחיר מומלץ לצרכן: כ13.90 ש"ח לאריזת 400 גרם.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.
רוגעלך בטעם שוקו-וניל של "אחוה":
נתחיל עם הנראות הפעם. הרוגעלך האלו פשוט יפהפהיים! שילוב השוקו וניל יוצר מראה מקסים ומעורר תאבון. עוגיות הרוגעלך עשויות מבצק שמרים עם קקאו וממולאות בקרם בטעם וניל. הן משווקות במגש, שאותו ניתן להכניס לתנור, ולחמם מעט לפני ההגשה. הרוגעלך שוקו-וניל מצטרפים לסדרת הרוגעלך של אחוה, הכוללת רוגעלך בטעמי שוקולד, קינמון ווניל עם שוקוצ'יפס.
מה חשבנו? להיט! מוצר מושלם מכל בחינה: יופי, טעם מעולה ומחיר יחסית זול. כדאי לרכוש, ולשים בפריזר, ואז אפשר לחמם קצת לפני שבאים אורחים. ההנאה מובטחת! אצלנו זה חוסל.
(בתמונה: הפינוק שלי אתמול אחה"צ)
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: 7.90-9.90 ש"ח לאריזת 400 גרם.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה