יום שישי, 12 באוקטובר 2018

הכל טוסט (ועכשיו גם ללא גלוטן)

איזה כיף שהילדים חזרו לשגרה, נכון?
אחרי שבמשך תקופה ארוכה היה צריך איכשהו לתמרן בין החופש שלהם לעבודה שלנו, סוף סוף יש כמה שעות ביום, שבהן המורות והגננות דואגות להם, ואפשר לעבוד בראש כמעט שקט.
אבל כמה שאני מאושרת מהשגרה הזו, ככה אני מבואסת מהתארגנות הבוקר, ומה שהכי קשה זה להכין להם את הסנדוויצ'ים. כל אחד עם הסנדוויץ' שלו, עם הירקות שלו, עם הפרי שלו, עם השגעונות שלו...
אבל מדי פעם כשאני מתלוננת, אני נזכרת שלפחות לילדים שלי יש את האופציה לבחור: לחמניה, לחם, פיתה, שאריות של פיצה מאתמול...
מה עושים הורים לילדים, שאסור להם לצרוך גלוטן?
יש כל כך הרבה ילדים צליאקים או עם רגישות לגלוטן. מה הם מכינים לארוחת 10?
אז אם יש לכם ילד כזה- יש עכשיו פתרון מצוין.
חברת "שר", המותג המוביל באירופה בתחום המוצרים ללא גלוטן, התחילה לאחרונה לשווק לחם טרי ללא גלוטן באריזה ייחודית, השומרת על הטריות, ומונעת את הצורך בהקפאה.
כרגע ישנם שני סוגי לחמים: לחם רוסטיקו (לחם מועשר בדגנים בתוספת זרעים וגרעינים, עם קרסט פריך) ולחם פאן בלנקו (בעל מרקם רך).
מה מיוחד בלחם של שר?
קודם כל ומעל לכל, הטעם. הלחמים של שר הם בעלי מרקם אוורירי ורך, כמעט כמו לחם אמיתי.
בלחמים ישנם אחוזי שומן נמוכים, והם מתאימים במיוחד לכריכים ולטוסטים.
מכיוון שהאריזה שומרת על הטריות, אפשר גם לקחת אותם לטיולים ולנסיעות.
אני מיד ניגשתי אל הטוסטר, והכנתי טוסט גבינה טעים ביותר:
בתאבון!

כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.
מחיר מומלץ לצרכן: 13.90 לאריזה. (שימו לב למבצעים!)
ניתן להוריד קופון הנחה (10 שקלים ליחידה) בעמוד הפייסבוק של שר:
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הטבע ברחבי הארץ.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה