יום ראשון, 7 באוקטובר 2018

מי גנב את הנסיכה?

כבר הרבה זמן לא יצא לי לראות סרט ילדים בקולנוע.
כך שכשהוזמנתי להקרנת הסרט "הנסיכה הגנובה" החלטתי לנצל את ההזדמנות.
הוצאתי את הבנות קצת יותר מוקדם מהגנים, "זרקתי" אותן בעבודה של בעלי, ונסעתי עם הבן הגדול (לא מאוד גדול. בן 7 וחצי😉) לסרט בתירוץ של "זמן איכות עם אמא", שכלל נסיעה לתל אביב, ביקור קצר בעבודה של סבא (שבמקרה עובד ממש ליד הסינמטק), סרט וארוחת ערב. 
ולענייננו:
נתחיל מהשורה התחתונה- אחלה סרט.
הסרט החדש "הנסיכה הגנובה" בדיבובה של אגם בוחבוט הנהדרת מספר על הנסיכה מיה, שבורחת מהארמון, בעקבות דרישת אביה שתנשא לנסיך. בדרך היא פוגשת את רוסלאן, אמן נודד, והשניים מתחברים. אך בדיוק אז מכשף מרושע מחליט לחטוף את מיה כדי להפוך את כוח האהבה שלה לכוח הקסמים שלו. רוסלאן, שרק עכשיו פגש את אהבת חייו, נחוש להציל אותה, ויוצא למסע מאתגר ורצוף סכנות כדי להוכיח שאהבה אמיתית חזקה מכל קסם.
אז מה אהבתי בסרט?
קודם כל האנימציה. ההתקדמות בתחום הזה בשנים האחרונות מדהימה. הדמויות נראות כמעט אמיתיות, הבעות הפנים מלאות רגש, ובסרט הספציפי הזה האנימטורים עשו עבודה טובה במיוחד, והאנימציה פשוט מרהיבה.
מה עוד?
הסרט מלא בהומור. נכון שיש גם קטעים קצת מפחידים (שבהם שמחתי שבאתי רק עם הבן הגדול, ולא עם הבנות הקטנות), אבל גם בסיטואציות שלא אמורות להצחיק- היוצרים דאגו להכניס הומור, וזה נהדר.
ולגבי הנסיכה הגנובה- היה צריך לקרוא לה "הנסיכה המגניבה". היא רחוקה שנות אור מנסיכות דיסני, שליוו את ילדותי. אמנם רוסלאן יוצא לעזרתה, אך היא בעצמה גם כן מסתדרת לא רע בכלל (מישהו אמר גירל פאוור?).
אגם בוחבוט עושה עבודה טובה מאוד כמדבבת, ושיר הנושא, שאותו היא שרה, מלהיב ביותר (חפשו בגוגל: "תצעק חזק").
מומלץ בחום!
הנסיכה הגנובה
אורך: 86 דקות
בדיבוב לעברית בבתי הקולנוע ברחבי הארץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה