יום ראשון, 3 במרץ 2019

אביזרים למטבח שאתם צריכים להכיר

את רשת "פעמית סטור" כולם מכירים. 
הרשת, שמתמחה בשיווק כלים חד פעמיים מעוצבים ומוצרים משלימים היא תחנת חובה בדרך לארגון מסיבת יום הולדת, אירוח חברים וכל מה שדורש כמות גדולה של כלים.
אם עד היום נהגתי להגיע לשם בעיקר כשהייתי צריכה צלחות, כוסות, סכו"ם וכל זה, אז מעכשיו יש סיבה חדשה להגיע: הרשת השיקה לאחרונה מספר אביזרים למטבח, שהופכים את החיים לקלים הרבה יותר. מדובר באביזרים רב פעמיים בעיצובים חמודים להפליא ובמחירים נמוכים.
מה למשל?
מספריים לתבלינים+מסרק: מספריים מצויידים בחמישה להבים לקיצוץ, עשויים מפלדת אלחלד. מתאימים במיוחד לקיצוץ עשבי תיבול ישירות לקערת הסלט או לתערובת הקציצות. מחיר: 22.90 ש"ח בלבד.
מסננת לסיר פסטה עם פטנט ייחודי: מסננת לסיר, שמתלבשת על כל סיר בקוטר של עד 27 ס"מ. מסננת את כל הנוזלים ישר לתוך הכיור, מבלי צורך להוציא את המזון מהסיר. קלה לניקוי ולאחסון. מחיר: 14.90 ש"ח בלבד (ועכשיו במבצע 8.90 ש"ח בלבד).
מכסה אוניברסלי לסירים בקוטר 28,24,26: מכסה לסיר מחבת במעטפת סיליקון, המשמש כמכסה חליפי. נותן פתרון לרוב הסירים, מתאים גם לשימוש בתנור, לא שביר וקל לאחסון. מחיר: 79 ש"ח בלבד (ועכשיו במבצע 47.90 ש"ח בלבד).
סיר מותאם למיקרוגל 2 ליטר: למי שעדיין לא גילה את נפלאות הבישול במיקרוגל- זה הזמן. עם הסיר הזה ניתן להכין תבשילים שונים במיקרוגל. זה למשל תבשיל ירקות טעים ומהיר שהכנתי בסיר החמוד הזה:
מחיר: 16.90 ש"ח בלבד.
ואם כבר אתם בפעמית סטור- אל תפספסו את הכלים המקסימים, שיכולים להתאים למשלוחי מנות:
להשיג ברשת פעמית סטור ברחבי הארץ.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה