יום שישי, 29 במרץ 2019

סוף לחיפושים: כאן תמצאו את כל פריטי הלבוש לילדים שאתם צריכים

בפוסט הקודם סיפרתי על הקולקציה המקסימה של הוניגמן קידס, ועכשיו אני רוצה לספר לכם ולכן על עוד רשת חנויות, שמפתיעה אותי בכל פעם מחדש במגוון, באיכות ובמחירים הנגישים- רשת Kiwi.
אז למקרה שעדיין לא מצאתם בגדים לחג- אני כאן כדי לספר לכם על הקולקציה החדשה של Kiwi, שמשלבת את הטרנדים הכי בולטים שיש היום, ושאפשר למצוא בה גם בגדים לחג לילדים וגם ליומיום.
כוכבת הקמפיין הנוכחי היא דניאלה קריסטיה. ואם אתם שואלים: "מי זאת?" כנראה שעברתם את גיל 18.
דניאלה היא יוטיוברית בעלת תוכנית בשם "חיים בחארטא", וממש בקרוב תוכלו לצפות בה בפרסומת שתהיה בטלויזיה לKiwi, בפרסום בסניפים וברשתות החברתיות, ואני גם אגלה לכם בסוד, שיש מפגש מעריצים, שאמור לקרות גם כן בקרוב. 
אבל חוץ מדניאלה, יש לKiwi עוד הרבה מה להציע.
אז מה יש בקולקציית קיץ 2019?
Fun House- קולקציה, ששואבת השראה מעולם הפופ, ומשלבת אלמנטים צבעוניים וזוהרים. הצבעים השולטים הם שחור ולבן עם נגיעות של ירוק זוהר וצבעי יסוד.
קולקציית הבנים: דפוסי תלת מימד, פייטים מתחלפים, שחור-לבן, ג'ינסים עם שטיפות וקרעים, אול אובר קמופלג', חולצות טי-שירט עם גרפיקות, הטבעות והדפסי הולוגרמה. 
קולקציית הבנות: קולקציה קלילה עם צבעי גלידה וגם שחור-לבן, משבצות, דפוסי תלת מימד, מדבקות צבעוניות, פאייטים מתחלפים, פרנזים, ג'ינסים שטופים ושמלות בגזרות חדשות.
Secret Garden- קולקציית החג, המתאפיינת בצבעוניות רכה ופסטלית יחד עם דפוסי פרחים.
קולקציית הבנים:  חולצות מכופתרות מבדים דקים, גרפיקות עדינות שמשתלבות עם מכנסי אריג קלאסיים, מכנסיים וג'ינסים קצרים וחולצות פולו.
קולקציית בייבי: קולקציית מרינס עם משחקי תלת מימד של עוגנים וסירות, חולצות מכופתרות, אוברולים עדינים, מכנסי אריג וג'ינסים שטופים.
קולקציית הבנות: קולקציה רומנטית עם בדי קרפ, סאטן, פייטים, תחרות וטולים. צבעוניות רכה עם דפוסי פרחים, ז'קט ג'ינס משולב בפרחים ופנינים, ג'ינסים בהירים, פאצ'ים של דפוסי פרחים וחולצות ושמלות עם בדי תחרה. 
Tiki Island- קולקציה בהשראת חופשה טרופית.
קולקציית הבנים: צבעים קיציים, ג'ינסים שטופים, מכנסיים קצרים, אוברולים, שלייקס, חולצות פולו בצבעים פסטליים, חולצות טי-שירט עם חתכים וגרפיקות של דקלים, קקטוסים ופרחים.
קולקציית הבנות: פרחוניות קלילה, ג'ינסים שטופים, מכנסיים קצרים, חולצות בשילוב שיפון ואריגים קלילים.
קולקציית ברית-בריתה: סטים תואמים לרך הנולד וחליפות חלקים בצבעוניות רכה.
מחלקת האקססוריז:
מארזי תחתונים וגרביים בצבעוניות קיצית וקלילה.
טווח מחירים:
מכנסיים החל מ19.90 שקלים.
חצאיות החל מ24.90 שקלים.
חולצות החל מ19.90 שקלים.
שמלות החל מ29.90 שקלים.
טווח מידות:
ניו בורן ועד מידה 16.

להשיג בסניפי רשת Kiwi ברחבי הארץ.

2 תגובות:

  1. מהמם! אחותי מתחתנת בקרוב ומחפשת שמלה מקסימה לבת שלי שאמורה להיות ילדת הפרחים. בטוחה שאמצא משהו נדיר.
    תודה על השיתוף.

    השבמחק
    תשובות
    1. בשמחה. רק שימי לב שהכתבה היא מלפני 4 וחצי שנים, כך שכנראה הקולקציה השתנתה:)

      מחק