יום רביעי, 22 במאי 2019

24 שעות- מותחן פסיכולוגי חדש

"... אני נצמדת לקיר כדי לא ליפול. לורי סמית' מתה. אבל אני לא מתה. אני עומדת כאן, במסדרון הזה של בית החולים. זאת אומרת, זאת אומרת ש... זאת אמילי. זאת חייבת להיות אמילי..."
על מה הספר? אמילי, חברתה הטובה ביותר של לורי, מתה בשריפה שפרצה במלון, שבו התארחו שתיהן. לורי, שמבינה שהיא זו שהייתה צריכה למות, מתחילה במרדף נגד הזמן כדי לגלות מי הרג אותה, ולהגיע אל בתה, פולי, לפני שהרוצח יגיע אליה. אבל מי רצה להרוג את לורי? בהתחלה היא בטוחה שהיא יודעת, אך ככל שעובר הזמן, היא מגלה שאולי זה מישהו אחר לגמרי ממי שהיא חשבה. 
מה אהבתי? אני מאוד אוהבת ספרי מתח, והספר הזה מוגדר כ"מותחן פסיכולוגי", כך שיש פה לא רק מתח, אלא גם הרבה ניסיונות להבין את הדמויות והמניעים. מתחילת הספר ועד סופו הייתי בטוחה שאני יודעת מי ניסה להרוג את לורי ומה המניע שלו, ואני חייבת לציין שלקראת הסוף הכל התהפך והופתעתי לחלוטין.
מה לא אהבתי? כשסיימתי את הקריאה, גיליתי שישנם כמה קצוות שנותרו פתוחים. 
לסיכום: ספר מעניין, מרתק ומפתיע. מומלץ.

"24 שעות"
מאת קלייר סיבר
הוצאת ספר לכל
מחיר: 98 ש"ח.
להשיג ברשתות הספרים, בחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה