יום ראשון, 12 במאי 2019

הדרך הטובה ביותר להפטר מהרעלנים

רעלן (טוקסין) הוא חומר רעיל, המופק על ידי אורגניזמים (בעלי חיים, צמחים וכדומה). 
מהרעלנים, המסתובבים סביבנו, אי אפשר לחמוק. אבל אפשר להגן על עורנו מהתופעות שנגרמות כתוצאה מחשיפה לרעלנים: הזדקנות מוקדמת של העור, פיגמנטציה ומחלות עור שונות כמו אקנה ועוד.
חברת Magiray השיקה סדרה חדשה של מוצרי טיפול ביתיים בשם Ede'le, המבוססת על צמחי מרפא ואנטיאוקסידנטים, אשר מתמקדת בדטוקס- פינוי רעלנים מהעור על ידי ניקוי יסודי של תאי העור תוך שימוש ברכיבים טבעיים ועוצמתיים.
הגעתי יחד עם קבוצת עיתונאיות ובלוגריות כדי לדגום את המוצרים החדשים, ולראות האם באמת הם מקיימים את ההבטחה- ניקוי עמוק של העור ופינוי הרעלנים.
התחלנו בניקוי עדין של הפנים בתנועות עיסוי עם מיסלר ביו ג'ל- תכשיר ניקוי ממרכיבים טבעיים, אשר לוכד את כל סוגי הלכלוך במולקולות זעירות, ומסלק אותם מהעור בזמן השטיפה במים (78 שקלים ל100 מ"ל).
המשכנו עם ביו-סקראב, קרם פילינג עדין, שמומלץ להשתמש בו אחת לשבוע. הקרם מנקה ומקלף תאי עור מתים, ממריץ את חידוש העור ותורם למרקם חלק וגוון אחיד. לאחר הפילינג העור נראה זוהר ורענן (134 שקלים ל75 מ"ל).
לאחר הניקוי, כשהעור שלנו כבר בהק מניקיון, השתמשנו במסכת דטוקס- מסכת במבוק ספוגה בפחם פעיל וג'ל טיפול.
 המסכה מתאימה לכל סוגי העור, והיא מסייעת בהפחתת אדמומיות כרונית ונגעים בעור. 
לאחר השימוש במסכה, העור שלי נראה מתוח יותר ומלא בלחות ובחיות (30 שקל למסכה, שהיא אמנם חד-פעמית, אך היא כל כך רוויה בחומר, שאפשר בכיף אחרי השימוש לארוז אותה חזרה בשקית שלה, להדק, ולהשתמש שוב).
בזמן שהמסכה עשתה את עבודתה- הצטלמנו כולנו עם המסכה על הפנים:
(באמצע, ללא מסכה, עומדת קתי שפירו, מדריכת הקוסמטיקאיות מטעם החברה)
לסיום הטיפול, מרחנו בטפיחות קרם עיניים (146 שקלים ל15 מ"ל) וקרם לחות עם מקדם הגנה (184 שקלים ל50 מ"ל).
בדרך כלל אני לא יוצאת מהבית ללא איפור, אבל באותו יום הרגשתי שאני יכולה בקלות לוותר על המייק-אפ. העור זהר וההרגשה הייתה נפלאה. 
את מוצרי חברת Magiray ניתן לרכוש אצל הקוסמטיקאיות המורשות.
לפרטים נוספים ורשימת מקומות שבהם ניתן לרכוש את המוצרים, הכנסו לאתר החברה:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה