יום שלישי, 28 במאי 2019

ווילי- מהיר וחייכני: מה חשבתי על הסרט החדש?

כשהבן שלי היה קטן, הוא היה מכור לסרטי "מכוניות" , שסיפרו את עלילותיו של רכב המירוצים "ספידי מקווין", שטעות מצערת גורמת לכך, שהוא מגיע לעיירה שכוחת אל, שם הוא נאלץ להשאר תקופה מסויימת, ולמרות התנגדותו ההתחלתית, הוא לומד שם איך להיות יותר טוב, ואפילו מתאהב במכונית יפה, שגרה שם.
לא יכולתי שלא להזכר בסדרת הסרטים הזו, כשצפיתי לאחרונה יחד עם בני (שכבר גדל בינתיים. בן שמונה וחצי!) בסרט החדש "ווילי-מהיר וחייכני".
(צילום: רד קייפ הפצה)
הסרט, שהגיע לאחרונה ארצה מספר על מכונית מרוץ בשם ווילי, שגם הוא, עקב טעות מצערת, נאלץ לפרוש מהקריירה. ווילי חוזר לגור עם אמו, והופך למונית. הוא פוגש את פאט-פאט, אופנוע שליחויות, שהופך להיות חבר טוב, וביחד הם יוצאים להרפתקה, שבה הם מצילים מכונית יפה בשם בלה, שנחטפה על ידי משאית בשם קייזר.
מה חשבתי על הסרט?
אז קודם כל, הסרט מאוד הזכיר לי את "מכוניות". הסיפור דומה, אך הביצוע שונה. "מכוניות" של פיקסאר הוא סרט עשוי טוב, שגם אני נהנתי ממנו. כך שלא יכולתי שלא להשוות. אבל בעצם זה לא משנה מה אני חשבתי. משנה מה חשב הבן שלי. אז תגובתו לשאלה שלי: "איך היה הסרט?" היא: "א-ד-י-ר! סרט מעולה! איזה כיף! אמא, תודה שלקחת אותי! זה הסרט הכי טוב שראיתי!"
התגובה מדברת בעד עצמה😊

"ווילי- מהיר וחייכני".
אורך: 90 דקות
מדובב לעברית
מוקרן בבתי הקולנוע ברחבי הארץ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה