יום שבת, 12 בנובמבר 2016

לא הגיע הזמן לשחרר את השרירים התפוסים?

אל בלה סולימנוב הגעתי לאחר התכתבות בפייסבוק.
אחרי שזמן רב אני סובלת משרירים תפוסים בכל הגוף (הרבה ספורט והרבה עבודה)-החלטתי שהגיע הזמן לקבל עיסוי טוב.
בלה, אשר עובדת גם כשכירה בקליניקה בתל אביב, החלה לאחרונה לטפל גם בצורה פרטית.
נכנסתי אל ביתה בשכונת התקווה בתל אביב, ושמחתי לפגוש אשה חמה ונעימה.
לפני שהתחיל הטיפול, בלה נתנה לי קצת רקע, וסיפרה לי על כך שהיא מעסה רפואית בכירה, רפלקסולוגית בכירה וגם מטפלת בכוסות רוח.
נשכבתי על מיטת הטיפולים והעיסוי התחיל.
הטיפול שקיבלתי ארך כשעה, וכלל עיסוי ורפלקסולוגיה.
מי שמחפש פינוק כמו בספא לא יקבל אותו כאן. בלה באה לעבוד. היא פירקה אותי לגורמים והרכיבה מחדש. בדיוק כמו שאני אוהבתJ
העיסוי היה חזק וטוב, ובסיומו הגיע הטיפול הרפלקסולוגי שהרגיע אותי, ונתן לי הרגשה טובה.
אז עשו לעצמכם טובה, וקבעו טיפול אצל בלה. לא תתחרטו.

בלה סולימנוב- 0546581309 

3 תגובות: