יום שני, 28 בנובמבר 2016

איפה תמצאו את הסושי הכשר הטוב ביותר?

המאכל האהוב עלי הוא סושי. הוא כל כך אהוב עלי, שאם יכולתי הייתי אוכלת אותו כל יום. לכן, כששמעתי שנפתחה סושיה כשרה חדשה בראשון לציון, אספתי את חברתי קרן-אור, ורצתי איתה לבדוק את הסושי במקום החדש.
אבי סופר ויותם בן אלט, בעלי סושיית Black & White, אינם חדשים בעסקי הסושי. בשנים האחרונות הם ניהלו דוכן סושי גורמה נייד כשר, ששימש בעיקר בחתונות ובאירועים. בשלב מסויים הם החליטו שהם רוצים לפתוח מקום, שבו יהיה אפשר לאכול סושי פרימיום בעלות של סושי רגיל. וכך, לפני כמה חודשים, נפתחה סושיית Black & White
אז מה אכלנו שם? כשפתחנו את התפריט היה לנו קשה לבחור, מכיוון שבאמת הכל נשמע כל כך טעים... החלטנו להתחיל עם סלט קריספי. הסלט שקיבלנו היה עשיר בירקות ובטעמים. הוא הכיל מלפפון, בטטה, גזר, אבוקדו, עלי בייבי וקריספי בטטה. הכל לווה ברוטב מיוחד. הסלט היה מעולה. הבטטה הקריספית הוסיפה לו טאץ' מיוחד, והרוטב היה נהדר.
כדי להרטיב קצת את החיך הזמנו גם סאקה,מעין יין יפני, שאותו אפשר לשתות חם או קר. בחרנו בסאקה חם, שעשה לנו נעים בבטן ובפה.
למנה העיקרית הזמנו קרייזי סלמון- רול המכיל סלמון נא, אבוקדו ובטטה עטוף בסלמון צרוב, קריספי בטטה, טמפורה, עירית ושומשום. הקרייזי סלמון היה רול מיוחד וטוב.
הזמנו גם ספיישל Black & White, מנת הדגל של הסושייה. הרול הכיל אבוקדו, מלפפון ובטטה, ומעל סלט סלמון טרי קצוץ ברוטב מיוחד. זה היה רול מאוד מאוד מיוחד. סלט הסלמון שהיה מעליו הפך אותו מרול טוב מאוד לרול נהדר.
למרות שאני מנסה לשמור על דיאטה- הכל היה כל כך טעים, כך שממש אי אפשר היה להפסיק לאכול.
מלבד המנות שטעמנו, יש במקום מגוון רחב מאוד של סוגי סושי שונים, קומבינציות מיוחדות ואפילו מנות טבעוניות.
סושיית Black & White  נמצאת ברחוב רוטשילד 111 ראשון לציון.
שעות הפעילות:
ימים א-ה 12.00-24.00
יום ו 12.00-15.00
בשבת שעה לאחר יציאת השבת ועד 24.00


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה