יום חמישי, 3 בנובמבר 2016

Goflo- האימון שיגרום לך לעוף!

לגלות לכם סוד? כל בוקר אני קמה בשעה 5.30. לא בדיוק יקיצה טבעית. יותר שעון מעורר... אבל זו השעה הקבועה שלי.
ונשאלת השאלה- למה לקום כל כך מוקדם? הסיבה היא שאני מתאמנת, וזה הזמן הכי טוב עבורי להתאמן. אחר כך כבר הילדים קמים, אני מסיעה אותם לגן, אני עובדת, אני מוציאה אותם מהגן, אני "מבלה" איתם, אני משכיבה אותם לישון, ואז אני נשפכת. אז מתי אני אתאמן אם לא ב5.30?
אז אני גוררת את עצמי מהמיטה כשעדיין חשוך בחוץ, ופעמיים בשבוע אני שוחה, פעם בשבוע הולכת לחדר כושר ועוד פעמיים צופה בשיעורי התעמלות שונים דרך המחשב ומבצעת.
אבל למרות כל האימונים, באופן מפתיע, אני לא בכושר! למרות ששנים רבות אני מתעמלת כמעט כל יום-אני די חלשלושית.
אז כששמעתי על האימון החדש, שבו אפשר לבצע תרגילים קשים בקלות- נדלקתי על הרעיון, ורצתי לנסות.
אז מה זה Goflo?
Goflo הוא אימון רצועות, שבמבט מבחוץ מזכיר קצת TRX, אבל עובד בצורה שונה. הרצועות של הGoflo הן רצועות בנג'י, הרשומות כפטנט.  הרצועות מנטרלות את מסת הגוף, ובכך מאפשרות לעשות תרגילים הנחשבים כקשים בקלות. מצד שני, הרצועות מייצרות התנגדות ולכן מתאימות למגוון רחב של אימונים.
מי המציא את זה?
את הGoflo המציאה יזמית ישראלית בשם לירון פריהר, שחיפשה דרך להפוך את חוויית האימון למהנה. כך נולדו להן הרצועות, שבזכות נטרול משקל הגוף, מאפשרות להתמקד בביצוע התרגילים במקום להתמקד בקושי ובתסכול. 
כיום האימון נחשב לאחד האימונים המובילים בספרד, פורטוגל, מקסיקו, אוסטרליה, אנגליה, ארצות הברית, ועכשיו גם בישראל.
מה עושים באימון?
שכיבות סמיכה, תרגילים לירכיים, תרגילי זרועות- כל מה שעושים באימון רגיל... אבל החידוש הוא שבזכות הקשירה לרצועות לא מרגישים את כובד הגוף, ואפשר לבצע את התרגילים יותר בקלות, מבלי לפגוע באפקטיביות של האימון! 
וכמובן, יש כמה דברים שלא עושים באימון רגיל, כמו למשל- לעוף! בזכות הרצועות ורתמה נוספת התומכת בבטן- אפשר לקפוץ במאוזן, ולהרגיש שאנחנו עפים!
איפה עושים את זה?
אני התנסיתי באימון בלוקר רום בתל אביב. אבל אפשר להתאמן במקומות רבים ברחבי הארץ. פרטים באתר: http://www.goflotrainer.com/
מי שמעדיף לבצע את האימון לבד- יכול לרכוש את הרצועות ב1500 שקלים בלבד לשימוש בבית.
אז בלי תירוצים- רוצו להתאמן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה