יום רביעי, 1 במרץ 2017

אברהמסון- האם באמת נגמלתי מסוכר וגלוטן?

"אברהמסון, כוכבית 9933, אברהמסון..."
מי מאיתנו לא יודע לזמזם את הפרסומת הזו, אשר מתנגנת לה ברדיו ובטלויזיה?
אז קפצתי למים העמוקים, והחלטתי לנסות ולבדוק אם זה באמת עובד.
מה ידעתי לפני? כמעט כלום.
ידעתי מהפרסומות שצפיתי בהן, שמדובר בגמילה מסוכר וגלוטן, אך לא היה לי מושג כיצד מתבצעת הגמילה הזו...
קבעתי פגישה ביום חמישי בשעה 11.00 באברהמסון.
נאמר לי להגיע לאחר מקלחת וללא מתכות.
מאחר ויש לי נטיה להקדים, כבר ב10.30 הייתי בחניה ליד, אבל חיכיתי עוד 20 דקות ברכב, כי לא רציתי להקדים מדי, מה שהתברר כטעות, ועל כך בהמשך...
ב10.50 יצאתי מהרכב לכיוון המשרד/קליניקה של אברהמסון. התפלאתי לפגוש שם עוד שלושה אנשים בחדר ההמתנה, מאחר וחשבתי שמדובר בטיפול פרטני.
בשעה 11.00 בדיוק הגיע רון המטפל, והזמין את ארבעתנו להכנס לשיחה.
ישבנו מסביב לשולחן, ושם הסביר לנו רון את עיקרי התוכנית.
הוא סיפר, שכל אחד מאיתנו יעבור טיפול אנרגטי קצר, שאמור "להרדים" את האזור במח שאחראי להתמכרות לגלוטן וסוכר.
לאחר הטיפול אנחנו אמורים להימנע ב100% מסוכר וגלוטן. זה אומר בלי ביס מהחלה בשבת, בלי ללקק את הקערה, שבה הכנו עוגת שוקולד לילדים, בלי שום הנחה.
התבקשנו לקרוא את התוויות של המזון שאנחנו צריכים, משום שאפשר למצוא סוכר וגלוטן כמעט בכל דבר.
בנוסף להימנעות מסוכר וגלוטן- בחודש הראשון יש להמנע גם מתירס, תפוחי אדמה, בטטות,אורז, בננות, ענבים, אננס, מנגו ויין.
כדי להוכיח לנו, שגם לאחר כל ההימנעויות האלו עדיין נשארו כמה דברים שאפשר לאכול-קיבלנו ספר מתכונים חופשיים מסוכר וגלוטן.
יצאנו מהשיחה המומים. ידעתי שהשיטה כוללת הימנעות מסוכר וגלוטן, אבל האיסורים הנוספים שנוספו לחודש הראשון גרמו לי לדכאון קל.
יצאנו חזרה לחדר ההמתנה, ואז נכנסנו כל אחד בתורו, לפי סדר ההגעה, לקבלת הטיפול האנרגטי (פה בדיוק קיללתי את 20 הדקות הללו שחיכיתי ברכב. אם רק הייתי יודעת....)
כולם יצאו, וסוף סוף הגיע תורי לקבל את הטיפול. רון ביקש ממני לשבת על כסא, ולאחוז אבנים מיוחדות ביד. עצמתי את עיניי, ורון החל בהעברת אנרגיות שונות.
כשרון ביקש ממני לפקוח את עיניי- חשתי הרבה יותר רגועה ממה שהרגשתי לפני.
רון נתן לי תפריט שמתאים לחודש הראשון, ושוחררתי לביתי.
בדרך עברתי על התפריט, והבנתי שאם לא אגיע לסופר בקרוב- סופי לרעוב...
התפריט לחודש הראשון כולל 5 ארוחות יומיות. בארוחות יש שימוש רב בקטניות ודגנים, כגון קינואה, עדשים, כוסמת ועוד. אין שום דבר מתוק מלבד כמה פירות. 
איך לנסח זאת בעדינות? רציתי למות.
הבאתי את הילדים חזרה מהגן, וכשהגיע הערב חיפשתי מה לאכול, ובגדול- לא היה לי יותר מדי מה. קצת אלתרתי.
מאחר ולא היה לי זמן ביומיים הראשונים קפוץ לסופר- עברתי אותם בקושי רב וברעב גדול.
ביום ראשון בבוקר סוף סוף הגעתי לשופרסל כדי להצטייד בסקיני פסטה, קינואה, ועוד כל מיני דברים שיתאימו לתפריט...
הקניה הזו בשופרסל הצילה אותי, ונתנה לי עוד כמה אפשרויות לאוכל. אבל עדיין זה לא קל..
בשלב מסויים הראיתי כמה סימני שבירה. נשנשתי קצת לחם וקצת שוקולד. הרגשתי מאוד רע עם זה.
מה שיפה זה שבנוסף לטיפול- ישנה תמיכה טלפונית כל הזמן. קיבלתי טלפונים מאברהמסון, והבחורה שדיברה איתי ניסתה להוציא אותי מהייאוש שאחז בי נוכח התפריט דל הגלוטן, הסוכר ובכלל הדברים הטעימים...
מאחר והקושי היה גדול נקבע לי טיפול נוסף. כאן יש לציין שטיפולים נוספים, במידת הצורך, ניתנים ללא תשלום נוסף!
הטיפול השני נעשה על ידי מטפל אחר מזה שטיפל בי בטיפול הראשון, אך הטכניקה היא אותה טכניקה. שוב ישבתי על הכסא והחזקתי אבנים, ושוב חשתי באנרגיות שזרמו מהמטפל אלי.
יצאתי מהטיפול מבלי להרגיש שינוי, אבל באותו יום באמת היה לי קל יותר להתמודד עם התשוקה למתוק.
אבל לצערי היה לי קשה מאוד להחזיק מעמד עם האיסורים הללו על סוכר וגלוטן, ונפלתי חזרה לחיקו המנחם של הלחם ושל הסוכר...
התפנית הגיעה כשהגעתי לסדנת סקיני פסטה, אשר ניתנת בחינם לכל מי שנרשם לתוכנית של אברהמסון. בסדנא נפגשתי עם השף שרון ארצי, שנתן לי ולמשתתפי הסדנא רעיונות רבים לבישול ואפיה עם סקיני פסטה.
הסקיני פסטה, למי שלא מכיר, הן אטריות העשויות מקונג'אק. בעבר כתבתי עליהן, ואפילו פרסמתי מתכון 
מה שמיוחד בפסטה הזו, הוא שמדובר במאכל משביע וקל להכנה שאינו מכיל כלל סוכר וגלוטן. ויש בו רק 9 קלוריות ל100 גרם!
שרון הראה לנו כמה פשוט ומהיר לבשל מנות עם סקיני פסטה.
שרון הדגים, ואנחנו זללנו.
המנות שאהבתי במיוחד הן סקיני פסטה בסלסת עגבניות שרי:
ופשטידת גבינות מעולה:
מתכונים נוספים ניתן למצוא באתר של סקיני פסטה.
הסדנא הכניסה לי קצת יותר חשק להתמיד, וליתר ביטחון קבעתי טיפול נוסף, שיעזור לי להצליח להימנע מסוכר וגלוטן.
אז זה עובד או לא עובד?
בגדול, כמו בכל דיאטה, הכל עניין של כח רצון. הטיפול האנרגטי נותן אולי את הפוש הראשוני, אבל אם לא מתמידים בהימנעות מסוכר וגלוטן זה לא עובד.
אני, לצערי, יותר מדי אוהבת אוכל, ואוהבת מתוק, ולכן אצלי ההימנעות מסוכר וגלוטן החזיקה מעמד זמן קצר מאוד, ולא ראיתי תוצאות מרחיקות לכת מבחינת ירידה במשקל.
כנראה שמי שיבוא עם יותר מוטיבציה ועם יותר שליטה עצמית- יוכל להפיק תועלת רבה יותר מהטיפול. 
לפרטים נוספים הכנסו לאתר של אברהמסון:
http://www.abrahamson.co.il/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה