יום רביעי, 29 במרץ 2017

יקי גולן: מאמן הכושר שיכין אתכם לקיץ

תמיד בחורף יש את האשליה הזו, שהבגדים העבים והרחבים יסתירו את כל השומנים, וכך אנשים מרשים לעצמם לזלול בלי הכרה.
אבל אז הקיץ מגיע בפתאומיות, יחד עם הבגדים הקצרים, שלא עושים עמנו חסד, ולא נותנים לנו להסתיר את השומן שנאגר... 
במסגרת "הכן את גופך לקיץ" נפגשתי ביום קריר במיוחד עם המאמן יקי גולן. למרות הקור, הפגישה התקיימה בפארק הרצליה תחת כיפת השמים, כי שום קור לא יעצור אותי בדרך לגוף חטוב:)
יקי גולן, בוגר וינגייט, הוא מאמן כושר, שמתמחה בחיטוב ועיצוב הגוף.
בפגישה שלנו יכולתי להתנסות לראשונה באימון TRX. חששתי בהתחלה, מאחר ועדיין לא יצא לי להתאמן בשיטה הזו, ושמעתי עליה שהיא לא פשוטה...
אבל לשמחתי החששות התבדו. יקי התאים את התרגילים לרמת הכושר הגופני שלי, והסביר לי כל תרגיל בסבלנות רבה כדי שאבצע אותו בצורה המיטבית.
האימון, שנמשך 45 דקות, כלל שילוב של עבודה אירובית ושל עבודה אנאירובית, כדי שהתוצאות יהיו טובות.
ואכן, לאחר 45 דקות, הרגשתי שהגוף שלי פעל ועבד, אבל במקום להיות תשושה התמלאתי בכוחות ובאנרגיה.
יקי מאמן בעיקר  בתל אביב, רמת אביב, הרצליה והאזור.
ניתן לקבוע איתו באחד הפארקים, כמו שאני עשיתי, או בחדר כושר סגור וממוזג (ואז לא תוכלו להשתמש בתירוצים של מזג אוויר בעייתי).
 עכשיו, כשהקיץ מחכה לנו ממש מעבר לפינה, אני ממליצה לכם מכל הלב לקבוע כמה פגישות אימון עם יקי. תוך כדי האימון הוא יוכל גם ללמד אתכם כמה דברים על אכילה נכונה ובריאה כדי שתגיעו באמת מוכנים לקיץ.
לתיאום אימון: יקי- 0544500937





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה