יום רביעי, 8 במרץ 2017

בובות קסומות של המותג HappyLI של לירון שבס

כל ילד צריך בובה.
אבל לא סתם בובה.
בובה שתלווה אותו, שהוא יוכל לישון איתה בלילה, לחבק אותה כשהוא עצוב, לכווצ'ץ' אותה כשהוא כועס...
כשהייתי קטנה היה לי דובי מכוער עם סרבל משובץ ועיניים מכפתורים. הוא היה מסמורטט לגמרי, מטונף וקרוע, אבל לא יכולתי לעזוב אותו. הוא סיפק לי נחמה ונתן לי אהבה (ואל תגידו לי שבובות לא נותנות אהבה. עובדה שהוא נתן לי!)
לגדולים שלי היו כל מיני בובות שהם אהבו, כשהם היו קצת יותר קטנים. אבל איכשהו הפיצקית לא נקשרה לאף בובה עד הסוף. היו לה כמה מערכות יחסים עם בובות, אך הן תמיד היו קצרצרות, ונגמרו בשברון לב (של הבובות).
אבל כל זה השתנה, כשהגיעה אלינו בדואר הבובה שהזמנתי מלירון שבס, בעלת המותג HappyLI.
לירון מייצרת בובות מתוקות מבד נעים ורך. בובות שפשוט דורשות: "תחבקו אותי!".
ובאמת שאי אפשר לעמוד בקסמן. 
היה לי כל כך קשה לבחור בובה מתוך מגוון הבובות בחנות באטסי.
אבל לבסוף החלטתי שאני רוצה את הבובה הורודה, שהיא  סוג של ארנב עם גזר בפה. 
את הגזר אפשר להוציא ולהכניס, ולסגור את הפה עם ריצ'רץ'!
הבאתי את הבובה לבתי הקטנטנה, שישר חיבקה אותה והתלהבה.
הכל היה טוב ויפה עד שהגיעה אחותה הגדולה.
בהתחלה הן עוד שיחקו יחד.
אבל אחרי כמה זמן- הגדולה ניסתה לחטוף...
ממש הקרב על המילקי:)
כנראה שאצטרך להזמין עוד בובה בקרוב...
מלבד בובות, לירון מציעה בחנות גם שמיכות, כריות וצעצועים שונים, שפשוט אי אפשר לעמוד בקסמם!
והמחירים סבירים לחלוטין.
מומלץ להכנס לחנות באטסי ולהתרשם.
וגם בפייסבוק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה