יום שישי, 28 באפריל 2017

מקיימים את מצוות החג ביום העצמאות

לכל חג יש את המצוות והמסורות שלו, וליום העצמאות יש את אחת המצוות האהובות, שאף אחד לא מעז לוותר עליה (אולי רק הצמחונים, אבל גם להם יש אופציות)- מצוות הנפנוף, או בשמה השני: "ונפנפת בחגך". 
בכל שנה אנחנו חוגגים את יום העצמאות במקום אחר, והשנה בעז"ה נחגוג בביתנו (סוף סוף קנינו בית עם גינה, אז יש מקום!)
מאחר והולך להיות עמוס בחנויות בשבוע הבא- הצטיידתי בעוד מועד בלפחות חלק מהמצרכים הדרושים.
כמו בכל שנה, אני מוצאת את כל מבוקשי במוצרי המותג שופרסל.
את הנקניקיות והצ'יפס יש לי באופן קבוע בפריזר, מאחר וזו ארוחת שישי צהריים הקבועה שלנו. 

כל יום שישי אני שמה את הצ'יפס והנקניקיות של שופרסל בתבנית בתנור (ביחד. חוסך גם זמן וגם מקום), ועד שאני חוזרת מהגנים של הילדים הכל כבר מוכן (אל דאגה. התנור לא נשאר לבד. בעלי בבית מנקה...)
השנה אגיש לאורחים גם את ההמבורגרים המעולים האלה:
הם כבר מחכים בפריזר. אני מקווה שאצליח להתאפק, ולא להכין אותם לפני...
וכמובן- החומוס של שופרסל, יחד עם סלטים נוספים של המותג. גם יותר זול, וגם יותר טעים.
אז שיהיה לכם יום עצמאות שמח!
וסתם כדי לפתוח את התיאבון- הנה תמונה מהשנה שעברה (גם כן עם מוצרי שופרסל כמובן...):



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה