יום ראשון, 9 באפריל 2017

מי אמר פנקייק ולא קיבל? חדש מאסם- בלילה להכנת פנקייק כשר לפסח

פסח הוא לא בדיוק החג האהוב עלי. אני מעדיפה לאכול קרטון מאשר מצה, וליל הסדר הוא סוג של עינוי מתמשך (ואם אחד האורחים שלי קורא את זה עכשיו- סתם... נראה לכם? אני מתה על ליל הסדר! הכי כיף לארח אתכם).
אבל מדי פעם יש נקודות של אור, כמו למשל הפיתוח החדש מבית אסם- Shake and bake- בלילה להכנת פנקייק כשר לפסח.
כלומר- נקודה של אור לאחיי הספרדים, כי הבלילה כשרה לפסח, אבל לאוכלי קטניות...
בכל אופן-בתור שירות לציבור הסכמתי להוסיף לגופי הרעב עוד כמה קלוריות (לפני החג כמובן, כי לצערי אני אשכנזיה, והקטניות לא מתקרבות לביתי במהלך החג...), ולהלן הרשמים:
הבלילה של אסם מפנקת במיוחד. כל כך פשוט להכין ממנה פנקייק. רק מוסיפים לבקבוק חלב, משקשקים ומטגנים פנקייקים שמנמנים ושזופים.
ולגבי הטעם? אסם לא עשו איתי חסד. קיוויתי שהפנקייקים ייצאו לא משהו, כדי שאני אצליח בדיאטה התמידית שלי. אבל לצערי, הפנקייקים מעולים. טעימים בטירוף, ואי אפשר לנחש שהם לא מכילים חמץ.
התנפלנו עליהם כל כך מהר, שלא הספקתי לצלם יותר מדי.
הנה איילה, בתי החמודה, טורפת את הפנקייק שלה, אחרי שדאגה להכניס לתוכו כמות הגונה של סירופ שוקולד:
המלצה חמה: אל תסתפקו בבקבוק אחד. קנו לפחות שניים. מכינים מהר ואוכלים מהר...
פסח שמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה