יום ראשון, 21 במאי 2017

מיני חלוה של אחווה- כשמתחשק משהו מתוק...

כל פעם מחדש זה מכה בי-
אני מסיימת ארוחת צהריים. גאה בעצמי שהצלחתי לאכול ארוחה יחסית בריאה ובלי המון קלוריות, ואז אני מתחילה להרגיש את הלשון בתוך הפה מתחילה לחפש משהו, ואני נהיית חסרת מנוחה, ולא משנה כמה אני אתכחש לזה- אני חייבת משהו מתוק! ועכשיו!
אז יש את המעצבנים האלה, שאומרים: מה הבעיה? את רוצה משהו מתוק, שלא מכיל הרבה קלוריות? קחי פרי!
אז פירות זה נחמד. אבל כשבא משהו מתוק- לא בא פרי. בא משהו מתוק באמת, משהו שגורם לחגיגה בפה, שמרגיע, שמשמח. בקיצור- משהו משמין.
אז איך מתמודדים עם זה?
מחפשים משהו מתוק, טעים ובלי סוכר. כמו למשל, חטיפי מיני חלוה של אחוה ללא סוכר.
החטיפים החדשים מגיעים באריזה מעוצבת, ששומרת על הטריות.
האריזה מכילה 15 חטיפים עם 49 קלוריות בלבד ליחידה. כל חטיף ארוז בנפרד, מה שעוזר למי ששומר על המשקל לא להתנפל על כל המארז...
בנוסף, החטיפים מכילים כ-50% טחינה גולמית, הידועה ביתרונות הבריאותיים שלה.
ומה עושה מי שרוצה את החלוה שלו עם סוכר?
גם למי שפחות שומר על המשקל דאגו באחוה:)
אחוה השיקה גם מארז חטיפי מיני חלוה בטעמים, הכולל 18 חטיפים בטעמי וניל, פולי קקאו ופיסטוק.
טעמתי מכל הסוגים- עם סוכר, בלי סוכר וכל הטעמים שהיו, והתענגתי על כל ביס. מומלץ ביותר.
מחיר מומלץ לצרכן: 10 שקלים
כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה