יום שלישי, 8 באוגוסט 2017

הקולקציה החדשה של דורינה- עכשיו בחנויות!

לפני כשבועיים הוזמנתי להשקה מיוחדת במינה של הקולקציה החדשה של חברת ההלבשה התחתונה "דורינה".
בהשקה, שהתקיימה ב"ראול" בתל אביב, פגשנו את אבישי נבון, מנהל המותג בישראל, שסיפר לנו על חברת דורינה, שמוצריה ידועים כמוצרים נוחים עם מגוון רחב מאוד של גזרות ומחירים סבירים. 
לפני מליון שנה בערך, כשילדתי את בני הבכור, רכשתי חזיית הנקה נהדרת של דורינה, וזכרתי אותה לטובה.
שמחתי לגלות, שהמותג עבר "מתיחת פנים" ומיתוג מחודש. הלוגו השתנה, יחד עם כל השפה העיצובית והאריזות, והפך להיות בצבע תכלת-טורקיז פסטלי, שעושה נעים בעין, מה שמוסיף לחוויה החיובית ממילא מהמותג.
כדי שלא ישכחו שזה עדיין אותו מותג ואותה איכות- נשאר הלוגו של הפרח , שמזוהה עם המותג. אותו פרח שנצמד לשם המותג כבר מאז 1968.
אז מה חדש?
בדורינה יוצאים ממש בימים אלו עם קולקציה חורפית ומודרנית, שיש בה שילוב של תחרה ובדים רכים בגימור מוקפד, שמעניקים מראה אלגנטי ומחמיא לכל אשה.
אחד היתרונות של המותג הוא מגוון המידות הגדול, גם בחזיות וגם בהלבשה התחתונה בכלל, כך שכל אשה יכולה להתחדש עם פריטי לבוש מהקולקציה החדשה.
בהשקה הסתובבה בינינו דוגמנית עם חלק מהדגמים החדשים. לא הוספתי את התמונה שלה מטעמי צניעות (וגם כי לפי חוקי הבלוג- אסור לפרסם תמונה של מישהי יפה יותר ממני:)
בדגמים החדשים אפשר למצוא בדי סאטן נעימים, הדפסים פרחוניים, רקמות מיוחדות, ובניגוד לתדמית שהייתה (לפחות בראש שלי) על המותג- נראה שהקולקציה החדשה נועזת וסקסית יותר.
מגוון הצבעים בקולקציה גדול במיוחד: אדום, בורדו, כחול, מנומר, ירוק, אפור, שחור, לבן וצבעי גוף.
הוספתי כמה תמונות, ואם תרצו עוד- לחצו כאן. 
Dorina
מידות: קאפ A-G, רוחב 70-100.
טווח מחירים: חזיות- 99.90-239.90, תחתונים 59.90-79.90.
להשיג בחנויות ההלבשה התחתונה הנבחרות.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה