יום שלישי, 8 באוגוסט 2017

גאיה קוסמטיקס-איפור טבעי מינרלי שעושה לעור רק טוב

פעמים רבות כל כך פסעתי בקניון הגדול בפתח תקווה, עוד כשהתגוררתי בעיר הזו.
חשבתי שאני מכירה כל פינה וכל חנות בקניון, והנה מסתבר שבתוך הקניון נמצאת פנינה של ממש, שכנראה חלפתי על פניה בעבר, אבל רק כשסוף סוף נכנסתי גיליתי מה הפסדתי כל כך הרבה זמן...
ואני כמובן מדברת על הסניף של גאיה קוסמטיקס, השוכן בקומת הכניסה, ובו נמצאת ממלכת טיפוח ואיפור, שכולה מינרלית ו100% טבעית.
ולמי שלא מכיר ולא שמע- גאיה קוסמטיקס הוא מותג איפור וטיפוח מינרלי שנולד בשנת 2010 ומיוצר באיטליה. המותג נולד מתוך רצון לייצר מוצרי איפור וטיפוח מרכיבים שיטיבו עם העור, ויתאימו גם לבעלות עור רגיש במיוחד. בנוסף, המוצרים מכילים מסנני קרינה, ולכן מתאימים במיוחד לאקלים הישראלי. 
בכניסה לחנות קיבלה את פניי בחיוך גדול שולי, שעובדת שם כבר זמן רב.
אמנם הפרזנטורית של גאיה קוסמטיקס היא אחת הנשים היפות ביותר (נועה תשבי ההורסת), אבל שולי הייתה יכולה בקלות להחליף אותה. 
שולי סיפרה לי שהיא משתמשת במוצרי החברה, ובזכותם היא נראית נהדר בגילה הקצת יותר מבוגר מנועה תשבי...
מוצרי גאיה קוסמטיקס נחלקים למוצרי טיפוח ולמוצרי איפור:
ליין האיפור המינרלי  עשוי 100% רכיבים טבעיים, ומכיל, בין השאר, מיקה (נציץ מהטבע בעל סגולות רפואיות), טיטניום דו חמצני (מסנן קרינה טבעי) ואבץ (סופג לחות ומרפא את העור). 
ליין מוצרי הטיפוח מועשר בויטמינים, מינרלים, שמנים וצמחים.
זכיתי להתנסות בכמה מוצרים בעודי בחנות, כששולי, בידיה המיומנות, מרחה עלי קרמים ואיפרה אותי.
העור שלי בלע בשקיקה את קרם הפנים והעיניים, ובניגוד לקרמים של חברות אחרות- לא היו קשיי הסתגלות, כנראה מפני שהמוצרים הם טבעיים לחלוטין.
שולי איפרה אותי קלות באיפור יום- מעט מייק אפ, סומק, צללית ושפתון.
כל המוצרים התיישבו על פניי בהתאמה מושלמת.
לקחתי איתי הביתה להתנסות את המייק אפ שבו השתמשה שולי כשאיפרה אותי: מייק אפ מינרלי, אשר מכיל 4 מוצרים במוצר אחד: מייק אפ, קונסילר, מסנן קרינה ופודרה.
המרקם של המייק אפ נהדר וקליל,ולמרות הקלילות הוא מעניק כיסוי טוב לפגמים של העור מבלי להכביד עליו ומבלי לחסום את הנקבוביות.
שימו לב שבהוראות השימוש שלו כתוב שכדאי להשתמש במברשת קבוקי כשמניחים אותו על העור (סוף סוף יש שימוש למברשת הקבוקי שלי!).
מוצר נוסף שניסיתי הוא מסכת הפרו אנטי אייג'ינג -מסכה נהדרת שב5 דקות בלבד נותנת לעור חיות ומיצוק, משפרת את המראה ומטשטשת קמטים. (שולי גילתה לי שהיא משאירה אותה חצי שעה על העור שיזכה עוד קצת לכל הטוב הזה...)
כדאי מאוד להגיע עכשיו לאחת החנויות של גאיה, כדי לא לפספס את המבצעים השווים במיוחד שיש הקיץ.
ואל דאגה- גם אם אתם לא מפתח תקווה- לגאיה קוסמטיקס ישנם סניפים במקומות נוספים בארץ: תל אביב, רמת גן, ראשון לציון, רעננה, כפר סבא, רחובות, נתניה, ירושלים ובאר שבע.
ויש אפילו חנות אינטרנטית!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה