יום חמישי, 3 באוגוסט 2017

המתכון הקל ביותר לדג הטעים ביותר

כידוע, אני אוהבת לעשות לעצמי חיים קלים במטבח.
עם כל הכבוד לחדוות הבישול- יש לי ילדים, עבודה ועוד כל מיני דברים שבגללם (או בזכותם. תלוי איך מסתכלים על זה)- אני חייבת לעצמי כמה קיצורי דרך.
את אחד מקיצורי הדרך המשמעותיים גיליתי כבר לפני שנים, ומאז הוא חלק בלתי נפרד מהפריזר שלי, ונשלף משם לפחות פעם בשבוע, ולפעמים גם חמש פעמים- השום הכתוש של דורות.
כשדורות התחילו למכור את מגשיות השום הכתוש שלהם- הבנתי שזו אחת ההמצאות שהולכת לחסוך לי המון המון זמן... ובאמת אני משתמשת בשום הכתוש שלהם בלי סוף- ברטבים, תבשילים, פשטידות ומה לא...
המארזים של מוצרי התיבול של דורות כל כך נוחים, כי הם מחולקים ליחידות, וכך כשאני משתמשת בשום, לדוגמה, אני פשוט לוקחת קוביה או שתיים (ממש כמו מגשי קוביות קרח) ומכניסה לתבשיל.
עם השנים נוספו לדורות עד כמה וכמה מוצרים. ביניהם: 
-בצל קצוץ ומטוגן (הכוכב החדש במטבח שלי. אני לא יודעת איך חייתי עד היום בלעדיו)
-כוסברה קצוצה (מעולה לדגים)
-פטרוזיליה קצוצה (אפשר להוסיף אפילו לשקשוקה)
-בזיליקום (מישהו אמר פיצה?)
-ג'ינג'ר כתוש(הולך טוב עם כל דבר אסייתי, אבל לא רק).
וגם רטבים מצויינים, שבאים גם כן במגשיות קפואות. למשל:
-רוטב עגבניות בזיליקום (תוסיפו לזה קציצות. מעולה)
- פסטו (טעים כל כך)
-סצ'ואן (נפלא למוקפצים)
-רוטב שום דבש (מתאים לעוף, אבל גם לדגים כפי שתראו מיד...)
כל המוצרים עוצבו לאחרונה מחדש, והוכנסו לאריזות נוחות חדשות,  וגם המתכון שלהם שופר. 
ועכשיו למתכון הכי קל ביקום- 
דג סלמון ברוטב שום ודבש
רכיבים:
דג סלמון
שתי אצבעות רוטב שום דבש של דורות
אופן ההכנה:
מניחים את דג הסלמון בתבנית מעל נייר אפיה.
מורחים עליו שתי אצבעות רוטב שום דבש דורות, שהופשרו מראש.
מכסים בנייר כסף.
מכניסים לתנור שחומם מראש ל180 מעלות.
כעבור חצי שעה מסירים את נייר הכסף.
משאירים לחצי שעה נוספת.
ו... מוכן!
בתמונה זה אולי לא נראה משהו, אבל האמת שזה משהו-משהו. טעים כל כך! בעלי שיבח אותי על הטעם. כמובן שלא גיליתי לו שזה היה כל כך קל... שיחשוב שאני עובדת קשה:)
אופס, שכחתי שהוא קורא את הבלוג😬







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה