יום שני, 7 באוגוסט 2017

השניצל שהילדים יטרפו עוד לפני שהוא יספיק להגיע מהמחבת לצלחת...

לא שצריך תירוץ מיוחד כדי להכין (ולזלול) שניצלים, כן?
אבל במסגרת מהדורות הקיץ שחברת אסם דואגת לייצר לשלל מוצריה- גם הפירורית הותיקה עברה קיוץ (מילה שהמצאתי בזה הרגע, וכוונתה: שדרוג קיצי).
במה הדברים אמורים?
לפירורית הותיקה נוספו פירורי ביסלי גריל. יש יותר מושלם מזה?
אני חושבת שכבר זמן רב לא נגשתי בכזו חדווה למטבח, כמו ברגע שבו ידעתי שאני הולכת להכין את המאכל הזה.
שמתי שמן במחבת, ובזמן שהוא התחמם- שפכתי לצלחת אחת את הפירורית החדשה עם פירורי הביסלי גריל.
בצלחת השניה טרפתי 3 ביצים עם תערובת התיבול הקבועה והסודית שלי לשניצלים (טוב, נו, אני מסכימה לגלות את הסוד: מלח, פלפל, פפריקה, גריל עוף ו.. אגוז מוסקט!)
את חזה העוף החתוך לשניצלים טבלתי בתערובת הביצה, ואז הטבעתי אותו בפירורים.
אחרי הטיגון התקבלו שניצלים פריכים, טעימים, שאי אפשר היה להפסיק לזלול.
בקושי הצלחתי לשמור שניים עבור הצילום.
ותאמינו לי שעשיתי כמות ענקית...
את השניצלים הגשתי לילדים יחד עם פתיתים (של אסם כמובן) ותירס.
מושלם!
דרך אגב, הפירורית עם הביסלי גריל יכולה להתאים גם לצמחונים- זה הולך נהדר בתור ציפוי לכרובית, קישואים וגזר מטוגנים. נסו ותהנו.
בתאבון!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה