יום שישי, 25 בספטמבר 2015

התחלה חדשה

אז אחרי זמן לא קצר שתפוז היה ביתי, החלטתי לעבור לבלוגר.

אני לא כל כך אוהבת פרידות, אז כנראה שחלק מהרשומות אפרסם במקביל בשתי הפלטפורמות הללו, אבל בא לי לנסות ולראות איך יהיה פה. בינתיים נחמד:)
למי שלא מכיר את הבלוג הקודם שלי אני אספר קצת על מה מדובר-בלוג שעוסק בכל מה שמעניין נשים: החל מסקירה של מוצרים לנשים, למשפחה ולילדים וכלה ברשומות אינפורמטיביות על מקומות מעניינים וגם עצות טובות מדי פעם (כמו הרשומה שכתבתי בקיץ הקודם על רעיונות לחופש הגדול למשל).

כרגע אני לא כל כך מעוניינת לספר על עצמי. אולי מביך אותי קצת לדבר עלי, אם כי בעיסוק שלי ישנו דגש מאוד גדול עלי... (רמז:)
אני רק אספר בקוים כלליים שיש לי שני ילדים מתוקים ועוד אחת בדרך, שאני מאוד אוהבת את החיים הטובים, ומנסה למצוא דרכים להתפנק בלי להוציא יותר מדי כסף שאין לי...

אני אוהבת להתנסות בחוויות חדשות, במוצרים חדשים... וכמובן שכשאני נתקלת במשהו טוב או במישהו טוב אני הראשונה לפרגן.
מכיוון שאני חדשה בבלוגר- אני מקווה שהקוראים והקוראות שלי יצליחו למצוא אותי, כי אני מאוד אשמח שתקראו מה שאני כותבת, וכמובן שאני גם אשמח מאוד לתגובות!
אז יאללה, נקפוץ למים, ושיהיה בהצלחה!

4 תגובות: