יום ראשון, 9 באוקטובר 2016

הלגה רקנטי- פתרון בעיות עור

על הלגה רקנטי כבר כתבתי בעבר לאחר שעברתי אצלה טיפול להמסת צלוליט.
הפעם חזרתי אליה כדי לטפל בעור הפנים.
הטיפולים אצל הלגה, כפי שכבר נוכחתי לדעת, אינם טיפולים רגילים.
הם שונים מכל מה שהכרתי, מפני שהמטפלות אצל הלגה משתמשות במכשור מיוחד ופילינגים, שלא פגשתי במכונים אחרים.
מטרת השיטה, שפיתחה הלגה, היא למנוע את בעיות העור עוד בטרם הופיעו.
לשם כך היא מציעה תוכנית טיפול שנתית  בהתאמה אישית, אשר כוללת טיפול חודשי, שמבוסס על פילינגים על בסיס חומצות תוך שילוב טכניקות מתקדמות. מה שמבטיח עור בריא ויפה ושמירה על התוצאות לאורך זמן.
הטיפול, אשר בו התנסיתי, נקרא הידרדמי. זהו טיפול חדשני, שמטרתו לטשטש את הקמטים, להעשיר את העור בקולגן וחומצות חיוניות ולמצק אותו. הטיפול מתבצע באמצעות אלקטרודות והחדרת ג'לים פעילים ותמציות בלעדיות.
מדובר בטיפול מאוד לא נעים. במהלך הטיפול העמדתי את כוח הסבל שלי למבחן, מאחר והאלקטרודות יוצרות תחושת חשמול והפילינגים שורפים בצורה יוצאת דופן.
לדברי המטפלת, רוב המטופלות פחות רגישות ממני, ועוברות את הטיפול יותר בקלות.
לי, באופן אישי, היה קצת קשה להחזיק מעמד.
אבל לאחר הטיפול העור אכן נראה טוב יותר, חלק וזוהר.
בנוסף לטיפול הנ"ל, הלגה מציעה טיפולים נוספים:
1. טיפול בחמצן- טכניקת טיפול המחליקה את עור הפנים, מטשטשת קמטים, מטפלת בכתמים, ממצקת את העור ומעניקה לו ברק רענן באמצעות מכשור ייחודי, המרווה את רקמות העור העמוקות ומגביר את הלחות.
2. קוויאר שחור- סדרת טיפוח המכילה ריכוז גבוה של תמצית קוויאר שחור. הטיפול מגביר את אספקת החמצן לעור ומעודד חידוש תאים וייצור פרוטאין, וכך מחליק קמטים, משפר את גמישות העור, מרכך את מרקמו ומעניק לו לחות וברק.
3. מזו תרפיה- טכניקת טיפול במחטים, המחדירה חומר טבעי המדמה את פעילות ההורמונים בגוף. הטיפול משפר את רמת הלחות של העור, ממצק אותו מטשטש את הקמטים, מונע רפיון, מעודד ייצור חדש של קולגן ואלסטין ומעניק לו מראה זוהר ומגע רך ונעים.
4. סיבי משי- החדרת חלבונים וחומצות אמינו, המצויים בסיבים של זחל המשי, לתוך העור.  בטיפול נעשה שימוש במכשיר המייצר פולסים של חום וקור. הטיפול ממצק את העור, מעשיר אותו בלחות, מעניק לו נפח רב יותר ומונע רפיון.
5. אפקט ליפטינג תוך שעה- טכניקת טיפול המעצבת מחדש את תווי הפנים ומעניקה מראה צעיר וזוהר. במהלך הטיפול מוזן העור בחומרים בעלי ערך בריאותי, אחרי טיפול אחד בלבד העור אמור להראות רגוע, זוהר, חלק ומתוח.
6. ליפטוזום- טיפול המחדיר לעור סרומים ממצקים וחומרי הצערה באמצעות מסכת גבס. השימוש במסכה אוטם את העור ומאלץ את הזקיקים להיפתח ולספוג את החומרים השונים, לאחר הסרת המסכה נעלמים סימני העייפות ותווי הפנים שבים לעצמם.
7. חדר כושר לפנים- טיפול המעלים עיגולים שחורים ומחזק את שרירי העיניים באמצעות אלקטרודה ייחודית, הממריצה את פעילות מחזור הדם ומנקזת רעלים.
8. אולטרה סאונד- שימוש בגלי קול בתדר גבוה, אשר חודר לשכבת העור הפנימית ביותר, וכך מותח וממצק את העור. בנוסף, גלי הקול מאפשרים להחדיר לעור חומרי לחות והזנה, אשר ממריצים את מחזור הדם, מעניקים לחות, מונעים היווצרות צלקות ומעכבים את תהליך ההזדקנות.
9. הזרקות- הזרקת חומצה היאלורונית, אשר מאטה את השלבים הבאים בתהליך ההזדקנות של העור. 
לקביעת תור: 1-800-288-266
הלגה רקנטי
מרכז בן גוריון
ראשון לציון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה