יום ראשון, 25 בנובמבר 2018

AWACS- כי על בטיחות לא מתפשרים

כמות תאונות הדרכים בארץ היא מטורפת, ובכל פעם שומעים על עוד פצועים והרוגים, בין אם מדובר בהולכי רגל ובין אם מדובר בנהגים.
למרות כל המאמצים שנעשים במדיה ובמוסדות החינוך השונים "לחנך" את הנהגים- עדיין ישנן כל כך הרבה הסחות דעת, ונדמה ששום דבר לא עוזר.
כמעט שום דבר.
בועידת ענף הרכב השביעית של ישראל, שבה נכחתי בשבוע שעבר, באולמי האווניו באיירפורט סיטי, זכיתי לראות ולשמוע על מוצר חדש, העוזר למניעת תאונות, ובניגוד למוצרים אחרים שפגשתי, נראה שהפעם זה באמת עובד.
על מה מדובר?
מדובר על מערכת התרעה למניעת תאונות בשם AWACS, שנותנת מענה אפקטיבי במיוחד, מכיוון שהיא מצויידת בטכנולוגיה חדשנית, אשר נותנת הרתעה 5 שניות לפני ההתנגשות ברכב שמלפנים (לעומת 2.5 שניות בלבד במערכת המתחרה).
איך זה קורה?
מערכת הAWACS מצויידת בטכנולוגיה חדשנית,אשר מזהה עצמים למרחק של עד 140 מטר קדימה. גם בתנאי מזג אוויר קשים ותנאי ראות מורכבים- היא נותנת מענה, ומתריעה כשמתקרבים יותר מדי. יש בה שילוב ייחודי בין מצלמה ורדאר, שבזכותו רמת הדיוק גבוהה ביותר.
מה עוד מיוחד במערכת הזו?
מלבד התראה על קרבה גדולה מדי לרכב שמלפנים, המערכת מתריאה גם על חריגה מהמהירות המותרת, על סטייה מהנתיב ועל סכנת התנגשות בהולך רגל או רוכב אופניים .
ולמי שחושש מהמחיר... ניתן לקבל החזר של 1500 שקלים בטסט השנתי! בנוסף, בזכות המערכת ניתנת גם הנחה משמעותית בביטוח החובה. ההתקנה, אגב, חינמית לגמרי, וניתן לשלם עד 36 תשלומים.
ואם עדיין יש חשש, אל דאגה. בנוסף לכל היתרונות, ניתנות 3 שנות אחריות.
 אז קחו אחריות על החיים שלכם, והזמינו עוד היום את מערכת AWACS.
(אורלי יוסף, מנכ"לית awacs, ועופר סגל, סמנכ"ל שיווק)
לפרטים נוספים לגבי רכישה וסוגי מערכות שונים הכנסו ל:
אפשר לקרוא פרטים נוספים גם בדף הפייסבוק:
ובטלפון:
5022*

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה