יום שלישי, 22 בינואר 2019

מתכון- ירקות מוקפצים ברוטב אסייתי

כבר תקופה ארוכה שאני בסוג של דיאטה. סך הכל אני רוצה לרדת כמה קילוגרמים בודדים, אבל הפיתויים גדולים, ואני מוצאת את עצמי רצה למקרר בלי סוף.
זו הסיבה, שאני משתדלת שבתוך המקרר יחכו לי גם דברים בריאים ולא מאוד משמינים, כמו, למשל, ירקות בכל מיני צורות.
מאחר ואני מאוד אוהבת מאכלים אסייתים, החלטתי להכין ירקות מוקפצים בתוספת הרוטב האסייתי של אסם, שכבר הפך לדייר קבוע אצלי במקרר, כי הוא פשוט מושלם.
נכון, שבמתכון יש שמן ורוטב, אבל בסופו של דבר זה יוצא זניח, והירקות מנצחים😄.
מרכיבים:
2 כפות שמן
1 קישוא חתוך לרצועות
1 גזר חתוך לרצועות
6 גבעולי בצל ירוק חתוך קטן
כוס אפונה (אפשר להשתמש בקפואה)
2 כפות רוטב אסייתי למוקפץ אסם
אופן ההכנה:
מחממים את השמן בווק או במחבת גדולה.
מוסיפים את הירקות, ומטגנים עד שהם מתחילים לשנות מעט את צבעם ולהתרכך.
מוסיפים את הרוטב, מערבבים, ומבשלים תוך כדי ערבוב עוד כשתי דקות.
מסירים מהאש ואוכלים.
בתאבון!
כמה הערות קטנות לסיום: 
1. כמובן שאפשר לשנות או להוסיף ירקות לפי מה שנראה מתאים.
2. למי שבכל זאת רוצה פחמימות- כדאי להוסיף את הנודלס של אסם, ואז מקבלים מנה משביעה יותר וטעימה.
3. למתכונים נוספים- הכנסו לאתר "בישולים"

2 תגובות: